1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They include the doctors."

"They include the doctors."

Çeviri:Onlara doktorlar dahildir.

February 7, 2014

36 Yorum


kablll

Kümeler dersi gibi. : ) ben "onlar doktorları kapsar" dedim doğru kabul etti. Ama yazdığımı burdaki cevapla pek ilgisi yok gibi or var gibi: )

May 10, 2014

mustafa281772

Selam mugo ben kelebek

March 19, 2019

ali354666

Yanlış!!!!!! ONLAR DOKTORLARI DAHİL EDERLER Doğru.......

May 30, 2017

m.sakirsonmez

“Onlar doktorları dahil eder” cümlesini nasıl oluşturabiliriz? Aynı değil mi?

May 29, 2017

metin334

Aynı soruyu ben de merak ediyorum

September 19, 2017

emlcvdv

Onlar doktorlara dahildir çevirisi yanlış mı?

March 10, 2014

Selcen_Ozturk

Ters olmuş oluyor "The doctors include them".

"A includes B"= B A'ya dahildir=A'ya B dahildir=(duruma göre) A B'yi içerir.

March 10, 2014

emlcvdv

Gayet açıklayıcı oldu bu. Teşekkürler :)

March 10, 2014

antmerve

Doktorlari icerir gibi sacma bi kalip olur mu ya

February 23, 2015

tahahoca

Onlara doktorlar dahildir the doctors include them olmaz mi

April 16, 2015

meteboz

Onlar doktorlari kapsiyor da kabul edilmeli hayir burada simdiki zaman dan dolayi edilemez diyebilirsiniz fakat kendi dilimizde zaman kaymasi dedigimiz durumu cok kullaniriz ben dusunurum yerine bu konuyu dusunuyorum deriz mesela genis zaman kullaniminda ceviride alternatif olarak onlar doktorlari kapsiyor olmali bence cunku simdiki zamanda olmadigi asikar kapsama durumun ceviri bu sekilde de yapildiginda kapsiyor ifadesi zannetmiyor simdiki zaman anlasilsin kolay kolay tesekkurler...

November 21, 2014

afatsuM.H.K

"Onlar doktorları kapsar" cevabını kabul ediyor.

April 12, 2019

kaysin93

''doktorlar onlara dahil'' dedim, kabul etmedi. :)

July 24, 2016

xPARSx

Doktorlar onlara dahildir olmaz mı

November 23, 2016

oguz_han91

Ben de onu soracaktım. Çeviri olarak doğrudur. Fakat site yazılımsal olarak cümlenin eş anlamlı olduğunu anlayamıyor. Bunu problem olarak iletebiliriz.

December 24, 2016

HseyinKEMA1

The doctors include them. tercumeye gore.

February 17, 2017

metehanK1

bize bilmeden soru soruyorlar sonra yanlis

October 27, 2017

BahareShey

Onlar doktorlari dahil ederler doğru

September 3, 2019

FeryalGnal

Bence gayet mantikli zamanlara dikkatimizi cekiyor

December 9, 2014

PeaceDLuffy

doktorlarıda kapsarlar niye olmuyor?

December 19, 2014

deti1959

Doktorlar onlara dahildir. Kabul edilmedi. Neden?

January 23, 2015

emredagli

Bu nedir yahu? Sacmalamayin

February 21, 2015

farukbey06

Selcen Hanım lutfen extra bir joker hakki gelsin lingot karsiligi bir gunluk seri bozulmama jokeri pleaseeee :D

April 1, 2015

mehmetyurdakul1

the ,yi ağır çekimde arapçadaki peltek dal gibi söylüyor

May 14, 2016

postaci82

iyi de cümle anlam olarak çok saçma değil mi.

June 6, 2016

erhan1992

Onlar doktorları dahil ederler dedim. Yanlış çıktı.

October 3, 2016

thebabegirl

bu nasıl bir cümle cidden anlayamadım

November 20, 2016

atacan839822

Düzeltilmesi gerekiyor.Teşekkürler

July 14, 2017

osmandede3

çeviri: onlara doktorlar dahildir şeklinde yapılırsa include fiil olmaktan çıkar bu durumda da yardımcı fiil kullanılması gerekmez mi? .Fiil ise özne fiili yapan nesneyi fiille etkileyen olmalıdır.Çeviri de onlar doktorları dahil eder (kapsar) olmalıdır.

December 8, 2017

MeHMeDSaMiL55

Türkçeden İng. Çevirdiğinde Nesne ve özne yer değiştirmesi gerektiği bariz belli

December 26, 2017

lale666008

Kulübüme katılabiilirsiniz kodu=E6SWAG

June 14, 2018

Velikaraki

include teriminin İngilizce Türkçe sözlükte anlamı {f} katmak kapsamak içermek E vitamini bakımından zengin gıdalar koyu yeşil yapraklı sebzeler, fasulye, sert kabuklu yemişler ve tam taneli hububatları içermektedir. - Foods rich in vitamin E include dark-green, leafy vegetables, beans, nuts and whole-grain cereals. Tom'un görevleri yaprakları tırmıkla toplamayı içermektedir. - Tom's duties include raking the leaves. kapsama dahil etmek içine alma kapsama kapsama almak kapsamına almak kaplamak derç havi olmak içer Bu mali denetim, aynı zamanda şirketin varlıklarının bir değerlendirmesini içerir. - This financial audit also includes an evaluation of the company's assets. Bu tutar vergi içermektedir. - This amount includes tax. içine almak dahil etmek includeddahil işine almak dahil et/kapsa eklemek (Bilgisayar) dahil et saymak (Kanun) dahil olmak Tom dahil olmak istemiyor. - Tom doesn't want to be included. (Bilgisayar) ekle Bir ziyaretçinin başvurusunu ekledim. - I've included a visitor's application. Metne söylemek istediğin her şeyi ekledin mi? - Did you include everything you wanted to say in the text?

June 18, 2018

havvayavuz

Cümlede yanlışlık var. Include yi anladık. Sorun bunda değil. Sorun cümle nin çevirisinde. Onlarca soru sorulmuş bununla ilgili ama cevap yok gerçekten.

July 18, 2018

havvayavuz

"Onlar doktorları dahil eder" dedim kabul etmedi. Ki bence doğrusu bu. Sonra " doktorlar onlara dahildir" dedim yine kabul etmedi. Neymiş " onlara doktorlar dahilmis."

July 18, 2018

karadavut6

Yanlış çeviri .....

December 4, 2018

mustafa281772

Selam muga ben kelebek

March 19, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.