1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They include the doctors."

"They include the doctors."

Çeviri:Onlara doktorlar dahildir.

February 7, 2014

21 Yorum


ali354666

Yanlış!!!!!! ONLAR DOKTORLARI DAHİL EDERLER Doğru.......


kablll

Kümeler dersi gibi. : ) ben "onlar doktorları kapsar" dedim doğru kabul etti. Ama yazdığımı burdaki cevapla pek ilgisi yok gibi or var gibi: )


m.sakirsonmez

“Onlar doktorları dahil eder” cümlesini nasıl oluşturabiliriz? Aynı değil mi?


metin334

Aynı soruyu ben de merak ediyorum


emlcvdv

Onlar doktorlara dahildir çevirisi yanlış mı?


Selcen_Ozturk

Ters olmuş oluyor "The doctors include them".

"A includes B"= B A'ya dahildir=A'ya B dahildir=(duruma göre) A B'yi içerir.


emlcvdv

Gayet açıklayıcı oldu bu. Teşekkürler :)


antmerve

Doktorlari icerir gibi sacma bi kalip olur mu ya


tahahoca

Onlara doktorlar dahildir the doctors include them olmaz mi


Tiraje5

"Onlar doktorları dahil ederler." olmalı.


meteboz

Onlar doktorlari kapsiyor da kabul edilmeli hayir burada simdiki zaman dan dolayi edilemez diyebilirsiniz fakat kendi dilimizde zaman kaymasi dedigimiz durumu cok kullaniriz ben dusunurum yerine bu konuyu dusunuyorum deriz mesela genis zaman kullaniminda ceviride alternatif olarak onlar doktorlari kapsiyor olmali bence cunku simdiki zamanda olmadigi asikar kapsama durumun ceviri bu sekilde de yapildiginda kapsiyor ifadesi zannetmiyor simdiki zaman anlasilsin kolay kolay tesekkurler...


afatsuM.H.K

"Onlar doktorları kapsar" cevabını kabul ediyor.


nerminmm

Ztn cevap oyke değil


farukbey06

Selcen Hanım lutfen extra bir joker hakki gelsin lingot karsiligi bir gunluk seri bozulmama jokeri pleaseeee :D


kaysin93

''doktorlar onlara dahil'' dedim, kabul etmedi. :)


xPARSx

Doktorlar onlara dahildir olmaz mı


HseyinKEMA1

The doctors include them. tercumeye gore.


metehanK1

bize bilmeden soru soruyorlar sonra yanlis


karadavut6

Yanlış çeviri .....


BahareSheyk

Onlar doktorlari dahil ederler doğru

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.