Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Ona mi čte knihu."

Překlad:She reads me a book.

před 2 roky

5 komentářů


SpojlerSow

když nedám před knihu člen "a",znamená to "ona čte mou knihu"?...děkuji za odpověď

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

To by muselo být "She reads my book".

před 2 roky

LubomirNav

She reads my book. Správně

před 7 měsíci

Blanka270922

Proč nejde "She reads me the book?"

před 2 měsíci

aPechmanov

Protože to by znamenalo Ona čte mě tu knihu

před 2 měsíci