"Ona mi čte knihu."

Překlad:She reads me a book.

před 2 roky

6 komentářů


SpojlerSow

když nedám před knihu člen "a",znamená to "ona čte mou knihu"?...děkuji za odpověď

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

To by muselo být "She reads my book".

před 2 roky

LubomirNav

She reads my book. Správně

před 11 měsíci

Blanka270922

Proč nejde "She reads me the book?"

před 7 měsíci

aPechmanov

Protože to by znamenalo Ona čte mě tu knihu

před 6 měsíci

Robo_Sam

Může mi někdo prosím poradit, proč nejde "She reads a book to me"

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.