1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He does not have a positive …

"He does not have a positive answer."

Fordítás:Nincs pozitív válasza.

February 7, 2014

41 hozzászólás


miqlas

Nincs != Nincsen? Több kérdésnél is utóbbit írtam, akkor se volt jó ;(


AgnesBedo

A derűlátót nem fogadta el!! Hmm...


LightmanHUN

A 'derűlátó' inkább 'optimistic', nem ugyanazt jelenti a kettő.


ildikote

nekem semmi elgondolásom sincs,,a do -does szó használatával,,,,tudom a jelentését,,,de mikor kell használni,,,gözöm sincs


JudithMadai

Ez egy nem konnyu kerdes es radadasul en is kezdo angolos vagyok.De leirom amit en tudok rola es megproballak nem felre vezetni.Szotari alakja;do,did,done. Jelentese: csinal tesz,cselekszik.Jelen ideju mondatoknal hasznaljuk segedigekent,ezalol kivetel az egyesszam harmadik szemely! ott hasznaljuk a "does" formajat.Kerdesnel a mondat elejen kerdoszo helyett (de kerdoszavakkal is szerepelhet,ellenben akkor nem a mondat elejen),tagadasnal: do not, E/3-ban does not.
1. segédige kérdésekben/tagadásnál egy másik igével együtt használva Do you speak English? Where do you work? When does your train leave? Why did you say that? I don't know. He doesn't eat meat. I didn't see her there. 2. segédige az ige ismétlése helyett She runs much faster than he does. Maria looks much healthier than she did. "I hate that song!" "So do I." "I don't like the heat." "Nor/Neither do I." "May I join you?" "Please do!" 3. a főige hangsúlyozása Do let me know if you need anything. He does like you - he's just shy.


ildikote

hálás köszönet


JudithMadai

Nagyon szivesen! Remelem segitettem...


plumbum44

Még talán annyit,hogy a létigénél nem használható.


GGABI2

Miért is nem? Don't be cruel Ne légy kegyetlen Elwis száma


fectroll

Arról nem esett szó, hogy a 'did' és a 'done' nem jelenidőben van, hanem múltidőben. Van egy olyan, hogy rendhagyó segédigék, amiket itt találsz: http://hu.wikipedia.org/wiki/Angol_rendhagy%C3%B3_ig%C3%A9k_list%C3%A1ja Ezeket be kell vágni. Ezt csak így tudod elsajátítani.


gabor-gabor

Sajnálom, hogy a 2. -tól nem fordítottad le a mondatokat. Én még "kezdőbb" vagyok, nem értem.


fectroll

"He does not have a positív answer." Na ebbe mi a hiba? Hát van, mégpedig az, hogy a positive helyett positiv- et írtam.... Ez szopacs.


hb433

mar en is jartam igy egy joparszor...


adrienn.ko

Azt írtan, hogy "ő neki nincs pozitív válasza." ezt nem fogadta el, mert ott volt az ő


fectroll

Legközelebb írd úgy hogy "ő nekije" hátha jó lesz! :D :D :D :D


GalvanTivadar

őneki: azt egybe kellett volna írni.


baraklay

Az ő neki magyarul igencsak helytelen, max. őneki, de inkább csak neki.


munkamama

Én is ezt írtam, mégse fogadta el.


Dave9247

Lehet elég gáz kérdés, de a doesot nem simán d-vel kéne kiejteni? Én leírtam h just... Tisztára dzs-t hallok.


TamasDancsecs

Én is úgy értettem, hogy "He just not have", bár nem tudom értelmes-e.


PPlota

Én is azt írtam... A lassú lejátszásnál d-vel mondja, de a gyorsnál tuti just... :)


roszeli

"Nem volt megfelelő válasza. " A felkínált angol kontextusban a mondat magyar megfelelőjében a "pozitív" szó itt kitekert, sántít.


GalvanTivadar

Így van. Én a "határozott"-tal próbálkoztam be, mert az olasz tanfolyamon ezt "risposta definitiva"-nak kell fordítani; nem jött ben :(


_lacus

igenló válasza?


dmSMml

Nincsenek miért nem jó?


hb433

"Nincsenek pozitív válasza." vagy hogy gondoltad? Az "a positive answer" egyesszámban szerepel...


Blanka0218

Miért nem jó ha azt mondom hogy "doesn't"?


Anett718579

Ez már milyen fordítás? Igenló válasz????


LightmanHUN

Az igenlő válasz nem feltétlenül pozitív. Ez erősen a kontextustól függ.


beren58

Azért magyarul az igenlő, elfogadó válasz a megszokot. Pozitívan csak azóta válaszolunk, mióta túl sok az idegen nyelvi hatás.


GalvanTivadar

Milyen igaz! Hevjél érte egy lingoot!


NagyAtilla

Tudom én hogy a good - jó de elkéne fogadni ahogy a helyes-t is ebben a szövegkörnyezetben


kdkdjhdj

he, she, it-nél nem has-t használunk?


GalvanTivadar

Ha van segédige is, akkor azt ragozzuk, a főigét már nem: doES not have


MiroslavPeter

ő neki nincs rá pozitiv válasza ez miért nem jó ?há


securion

Ő nem ad pozitív választ és a nincs pozitív válasza értelmeztésében mi a különbség?


braun465775

Örömmel látom, hogy a válaszok között ott a "kedvező" a "pozitív" helyett. Szerintem kedvezőbb lenne, ha az lenne az alapértelmezett!


schiccc

A "nincs pozitív válasza" teljesen jó. Én azon gondolkodtam el, hogyan mondanánk angolul hogy "Egy pozitív válasza sincs." ?


Adam1978

Mondjuk: He doesn't have a single positive answer / He doesn't have any positive answer(s).


Hitetlen1980

Én magyarul nem értem, mi a pozitív válasz, vagy csak én nem használom?!


Hitetlen1980

Hallottam már helyeslő választ, jó választ, de pozitív választ nem hallottam még.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.