"Die Lehrerin spricht deutlich."

الترجمة:المعلمة تتحدث بوضوح.

منذ سنتين

9 تعليقات


belalGhali1

ليش اذا كتبت تتكلم بيطلع غلط لازم تتحدث

منذ سنتين

Zu0b4
Zu0b4

تتكلم

منذ سنتين

AhmdNasral

تتكلم

منذ سنتين

LaithAl-Mo

Ich spreche = انا اتحدث

Ich rede = انا اتكلم

منذ سنة واحدة

fthe711fth

مزبوط كلامك كل فعل بيجي في مكانه المناسب

منذ 10 أشهر

Yousef263757

والله شي هههه

منذ 11 شهرًا

fthe711fth

هلق كلمت deutlich هو صفا و لا فعل

منذ 10 أشهر

hadi674212

تتكلم او تتحدث

منذ 7 أشهر

kamalEddin4

لماذا تتكلم غلط

منذ 4 أسابيع
تعلم الألمانية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.

تعلم الألمانية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.