"Die Lehrerin spricht deutlich."

الترجمة:المعلمة تتحدث بوضوح.

August 24, 2016

10 تعليقات


belalGhali1

ليش اذا كتبت تتكلم بيطلع غلط لازم تتحدث

August 24, 2016

Zu0b4

تتكلم

August 27, 2016

AhmdNasral

تتكلم

October 8, 2016

LaithAl-Mo

Ich spreche = انا اتحدث

Ich rede = انا اتكلم

January 3, 2017

fthe711fth

مزبوط كلامك كل فعل بيجي في مكانه المناسب

December 11, 2017

Yousef263757

والله شي هههه

November 10, 2017

fthe711fth

هلق كلمت deutlich هو صفا و لا فعل

December 11, 2017

hadi674212

تتكلم او تتحدث

March 21, 2018

kamalEddin4

لماذا تتكلم غلط

September 23, 2018

Bassam477749

المعلمه تتكلم وليس تتحدث

May 15, 2019
تعلم الألمانية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.