"DieLehrerinsprichtdeutlich."

الترجمة:المعلمة تتحدث بوضوح.

منذ سنتين

9 تعليقات


belalGhali1

ليش اذا كتبت تتكلم بيطلع غلط لازم تتحدث

منذ سنتين

Zu0b4
Zu0b4

تتكلم

منذ سنتين

AhmdNasral

تتكلم

منذ سنتين

LaithAl-Mo

Ich spreche = انا اتحدث

Ich rede = انا اتكلم

منذ سنة واحدة

fthe711fth

مزبوط كلامك كل فعل بيجي في مكانه المناسب

منذ سنة واحدة

Yousef263757

والله شي هههه

منذ سنة واحدة

fthe711fth

هلق كلمت deutlich هو صفا و لا فعل

منذ سنة واحدة

hadi674212

تتكلم او تتحدث

منذ 8 أشهر

kamalEddin4

لماذا تتكلم غلط

منذ شهرين
تعلم الألمانية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.