"Which bus goes to the train station?"

Çeviri:Hangi otobüs tren istasyonuna gider?

February 7, 2014

17 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

ynsbyrk0

"Tren istasyonuna hangi otobus gidiyor?" kabul edilseydi iyiydi :)

January 20, 2015

Dilara438645

Ben öyle yazdım kabul etti


ao.tea.roa

"Hangi otobüs tren istasyonuna gidiyor." da kabul edilmeli.


HzEmre

Evet. Aynı yorumu atmak için burayı açmıştım.


psychoalien

Gidiyor olmaz, gider demen lazım geniş zaman var. Normalde doğru kabul edilebilir fakat burada tam çeviri isteniyor


Deniz134234

Geniş zaman kullanılıyor iyi telaffuz edin


ferdi48130

Gidiyor şimdiki zaman gider geniş zaman gidiyor derken fiilin sonuna ing gelmesi gerek going gibi ama hem bire bir çeviri yapmayın deniliyor çünkü ingiluzce ile türkcenin yapısı farklı hemde burada birebir çeviri istenilmiş türkcede daha mantıklısı gider değil gidiyor diye sorarız.


[aktif olmayan kullanıcı]

    "Hangi otobüs tren istasyonuna gidiyor?" kabul edilmeli.!!!!!!


FatihKpeli2

    Neden "the" kullanmalıyız?


TugrulErtu1

    Çünkü tren ıstasyonu belli 1 tane o yuzden


furkan88031

    bencede istasyonuna sadece y yanlis ama kendisi ceviriyor


Chotanak

    Soru ve olumsuz cümlelerde do ve does kullanılmaz mı?


Selcen_Ozturk

    soru kelimesi ozneyi sordugunda kullanilmaz, nesneyi sordugunda kullanilir.

    ("Which bus do you take" - "sen hangi otobuse bineceksin" olsaydi kullanilirdi)


zalihahasd

    Gar ile istasyon aynı değildir Şöyle :her gar istasyondur ama her istasyon gar değildir.Aralarında kurak ve işlev farkı vardır.


elif185791

    "Tren istasyonuna giden otobüs hangisi?" de olmalı..


aynenyabokbaya

    Tren istasyonuna hangi otobüs gidiyor kabul edilmeli. Geniş zaman gider kullanılmalı diyecek birileri biliyorum ama bu soruyu soruyorsa otobüs durağında durup "acaba şu an hangi otobüsler istasyona doğru gitmekte?" diye düşünmüyor kimse de mi? Bu cümlede gidiyor=gider=geniş zamandır, kabul edilmesi gerekli

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.