Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Which bus goes to the train station?"

Çeviri:Hangi otobüs tren istasyonuna gider?

4 yıl önce

13 Yorum


ynsbyrk0

"Tren istasyonuna hangi otobus gidiyor?" kabul edilseydi iyiydi :)

3 yıl önce

ao.tea.roa

"Hangi otobüs tren istasyonuna gidiyor." da kabul edilmeli.

3 yıl önce

HzEmre

Evet. Aynı yorumu atmak için burayı açmıştım.

2 yıl önce

Profesyonel_Adam

"Hangi otobüs tren istasyonuna gidiyor?" kabul edilmeli.!!!!!!

7 ay önce

ferdi48130

Gidiyor şimdiki zaman gider geniş zaman gidiyor derken fiilin sonuna ing gelmesi gerek going gibi ama hem bire bir çeviri yapmayın deniliyor çünkü ingiluzce ile türkcenin yapısı farklı hemde burada birebir çeviri istenilmiş türkcede daha mantıklısı gider değil gidiyor diye sorarız.

2 yıl önce

FatihKpeli2

Neden "the" kullanmalıyız?

1 yıl önce

TugrulErtu1

Çünkü tren ıstasyonu belli 1 tane o yuzden

9 ay önce

furkan88031

bencede istasyonuna sadece y yanlis ama kendisi ceviriyor

6 ay önce

DamlaElif1

Hangi tren istasyonuna gider dedim otobüsün istasyonla ne alakası var

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Diyelim ki iyi tanımadığınız bir şehri gezdiniz, ayrılma vakti geldi. Tren istasyonu şehir merkezinden biraz uzak, haliyle istasyona otobüsle gideceksiniz.

Tren istasyonuna gidebilmek için hangi otobüse binmemiz gerektiğini soruyoruz:

"Which bus goes to the train station? "
(=Hangi otobüs tren istasyonuna gider?)

1 yıl önce

osmandede3

100 kişiye sorsanız kaç kişi gider kaç kişi gidiyor diye sorar.İngilizce bazı cümlelerde geniş zaman şimdiki zaman olarak çevrildiği gibi bu da Türkçeye gidiyor diye çevrilmeli bu ifade aynı zamanda geçmiş ve şimdiki zamanı da kapsayan bir ifadedir.

7 ay önce

gunes16

merhaba bir şeyi ben anlamadım. Go ile GO TO arasındaki fark nedir ? şimdiden teşekkürederim

1 yıl önce

TugrulErtu1

to yonelme anlamı verıyor örnegin go to the supermarket , go to car bi yere yonelme gitmek

9 ay önce