1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Which bus goes to the train …

"Which bus goes to the train station?"

Çeviri:Hangi otobüs tren istasyonuna gider?

February 7, 2014

23 Yorum


ynsbyrk0

"Tren istasyonuna hangi otobus gidiyor?" kabul edilseydi iyiydi :)


Dilara438645

Ben öyle yazdım kabul etti


ao.tea.roa

"Hangi otobüs tren istasyonuna gidiyor." da kabul edilmeli.


eyAdana

Evet. Aynı yorumu atmak için burayı açmıştım.


vinaceou

Gidiyor olmaz, gider demen lazım geniş zaman var. Normalde doğru kabul edilebilir fakat burada tam çeviri isteniyor


Deniz134234

Geniş zaman kullanılıyor iyi telaffuz edin


ferdi48130

Gidiyor şimdiki zaman gider geniş zaman gidiyor derken fiilin sonuna ing gelmesi gerek going gibi ama hem bire bir çeviri yapmayın deniliyor çünkü ingiluzce ile türkcenin yapısı farklı hemde burada birebir çeviri istenilmiş türkcede daha mantıklısı gider değil gidiyor diye sorarız.


[aktif olmayan kullanıcı]

    "Hangi otobüs tren istasyonuna gidiyor?" kabul edilmeli.!!!!!!


vinaceou

    Tam çeviri isteniyor burada geniş zaman var, gider olmalı


Deniz134234

    Kendini yorma anlamıyorlar


FatihKpeli2

    Neden "the" kullanmalıyız?


TugrulErtu1

    Çünkü tren ıstasyonu belli 1 tane o yuzden


furkanayilmaz

    bencede istasyonuna sadece y yanlis ama kendisi ceviriyor


Chotanak

    Soru ve olumsuz cümlelerde do ve does kullanılmaz mı?


Selcen_Ozturk

    soru kelimesi ozneyi sordugunda kullanilmaz, nesneyi sordugunda kullanilir.

    ("Which bus do you take" - "sen hangi otobuse bineceksin" olsaydi kullanilirdi)


makeskin

    Selcen hanım burada çalışmak için ne yapmak gerekiyor kiminle iletişime geçilebilir. Bir arkadaşım üst düzey İngilizce ve Türkçe biliyor?


zalihahasd

    Gar ile istasyon aynı değildir Şöyle :her gar istasyondur ama her istasyon gar değildir.Aralarında kurak ve işlev farkı vardır.


elif185791

    "Tren istasyonuna giden otobüs hangisi?" de olmalı..


aynenyabokbaya

    Tren istasyonuna hangi otobüs gidiyor kabul edilmeli. Geniş zaman gider kullanılmalı diyecek birileri biliyorum ama bu soruyu soruyorsa otobüs durağında durup "acaba şu an hangi otobüsler istasyona doğru gitmekte?" diye düşünmüyor kimse de mi? Bu cümlede gidiyor=gider=geniş zamandır, kabul edilmesi gerekli


lhan385408

    Hangi otobüs tren istasyonuna gidiyor doğru cevaptır.


Qadir50448

    Ya'zdığımın ikiside aynı şey

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.