1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Júniusban, minden nap esik."

"Júniusban, minden nap esik."

Fordítás:In June, it rains day after day.

February 7, 2014

15 hozzászólás


SawHun

Én ezzel próbálkoztam sikertelenül: In June, it rains every day.


szalasydiana

Ahogy en is pedig helyes volt a valaszunk SawHun


tundebarkai

nekem se fogadta el


Gonoszfoka

it rains every day in June? Ez miért nem jó szerintetek?


plumbum44

én is ugyanezt írtam,nekem elfogadta(persze kérdőjel nélkül)


matyiko61

Ez nem inkább azt jelenti, hogy júniusban nap nap után esik?


Zodarr

De igen, azt jelenti. Nap mint nap, vagy nap nap után. Szóval ezt javítsátok.


freewindes

én meg ezzel -"every day raining in june" de nekem sem jú.. dehogy miért??


lengyelke

ha már raining-et használsz, akkor "it is raining" kellene, de az ide nem jó igediő sajna


Byciclike

jó megoldásként "after day"-t várt tőlem. érdekes :/


Emokerobi

én is ugyanezt írtam és nem fogadta el :(


daniel.kal1

Hmm hat ez a helyes valasz eleg erdekes... Szerintem nem jut senkinek az eszebe h ezt kellene irni, maximum ha kint el angliaban. Lenyegeben ez a nap nap utannak felelmeg nalunk, de ezt ki hasznalja?


Martiniusz

In june, it is raining every day EZ MIÉRT NEM JÓ??


JnosKllay

Miért nem jó az every day?


Sskadm

Nap nap után esik. Minden nap esik.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.