1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "This article is wrong."

"This article is wrong."

Překlad:Tento článek se mýlí.

August 25, 2016

14 komentářů


Roman295793

Nesouhlasím s překladem: "Tento článek se mýlí." Mýlit se může autor článku, nikoli článek samotný. Přikláním se k překladu. "Tento článek je špatně." Nebo: "Tento článek je chybný."

November 13, 2018

kelnsi123

Nemuze tam byt tento clanek je spatny

August 25, 2016

ValaCZE

Protože se jedná o správnost nikoli kvalitu daného článku tak nemůže, ale může tam být "článek je špatně"

August 25, 2016

Iveta758308

Jak poznám, že se jedná o správnost a ne o kvalitu z té věty?

December 20, 2017

Filomena.Prvni

Takže: "This article is bad." Díky.

August 31, 2018

Janehk12

Tento překlad má v češtině více významů. např. Tento článek je špatný. atd.

November 18, 2018

Ivo150846

Dnes se take hodne používá "zavádějící".

December 9, 2018

podvojin

Tento clanek se plete - ačkoliv je to přesně podle systému, nebere to.

July 17, 2018

fromilid

No dal jsem "Tento článek je chybný" a to by tam asi být mohlo/mělo

October 26, 2017

ValaCZE

"Tento článek je chybný." uznáváme. Jestli vám to neuznalo, tak to byl buď duolingový šotek, nebo zkrat v appce.

October 26, 2017

Ivo150846

A co tento preklad? This article is misleading?

December 9, 2018

Ivan843689

Vy se mýlíte!

October 9, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.