1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She drinks the water."

"She drinks the water."

Fordítás:Megissza a vizet.

February 7, 2014

32 hozzászólás


JaMi75

ő vizet iszik nem jó .hmmm.kissé merevnek érzem itt a dolgokat :D


EszterArat1

Üdv. JaMi75! Az utalással, miszerint az"ő VIZET iszik", azt hangsúlyozzuk, hogy Ő NEM BORT, NEM SÖRT, HANEM VIZET ISZIK. Tehát, szerintem, itt van helye ennek szórendnek.


WrbelAndre

Ėn véletlen a nemét is meghatároztam.Ezt mér nem fogadja el?


daisymyramoon

Ha azt írtad, hogy "a lány vizet iszik", akkor az azért nem jó, mert a mondatban nincs "girl". A "she" ugyanúgy "ő"-t jelent.


Gibi1

Szerintem azt is figyelembe kellene venni, hogy az alany nőnemű. Tévednék?


Attila783058

Vizet iszik nem?


Hajdusec

Már megint egy vitatható fordítás! Miért megissza és nem issza....


daisymyramoon

She drinks the water - megissza a vizet. She drinks water - vizet iszik.


Hajdusec

Bagolyka! VIZET ISZIK!


becausebatman

Nem lefordítani kellett, hanem leírni amit mond.


Sziszo89

Írd le a mondat fordítását


bakrobert1

De nem rendesen ejti ki a szot


Spuri12

A,, vizet iszik az jó"


GusztvKis

Ez nem következetes!


Tibor687133

Vizet iszik....nem megissza. Ez megint egy duolingó idiótaság!!!


BotondFric

Na ha elrontod nem baj csak nézd vissza a hibát


DorKahoot

A vizet issza miért nem jó?


Bogeee1

Nem értem, miért nem jó a "She drinks the water"-re ez a fordítás: Ő vizet iszik. A Duolingo szerint: Megissza a vizet...


BotondFric

Nincs benne she? Mert akkor az a hiba bár miért nem jó a: the man eats shanvices


vasvariistvan

Azért, mert az angol mondatban "the water" szerepel. Tehát nem akármilyen víz, hanem egy az előzőekből már ismert víz, és ezt a "vizet iszik" mondat nem fejezi ki.


vasvariistvan

Ezt inkább a, folyamatos igealak (is drinking) fejezné ki.


Lajcsiszelet

Miért nem jó az hogy megissza a vizet????


vasvariistvan

Jó az (sőt csak az jó).


nemeth1t

Hát itt kiakadtam, hogy azt kellett volna írnom erre, hogy "Megissza a vizet." Ha kezdőként ilyen hibákba futok bele, mi lesz később?


Zsofi901

Valaki lenne a barátom


Zsofi901

???? Létszi egy barátom sincs:(((


csaba991169

Ő vizet iszik miért nem jó???

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.