1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She drinks the water."

"She drinks the water."

Fordítás:Megissza a vizet.

February 7, 2014

26 hozzászólás


JaMi75

ő vizet iszik nem jó .hmmm.kissé merevnek érzem itt a dolgokat :D


EszterArat1

Üdv. JaMi75! Az utalással, miszerint az"ő VIZET iszik", azt hangsúlyozzuk, hogy Ő NEM BORT, NEM SÖRT, HANEM VIZET ISZIK. Tehát, szerintem, itt van helye ennek szórendnek.


WrbelAndre

Ėn véletlen a nemét is meghatároztam.Ezt mér nem fogadja el?


daisymyramoon

Ha azt írtad, hogy "a lány vizet iszik", akkor az azért nem jó, mert a mondatban nincs "girl". A "she" ugyanúgy "ő"-t jelent.


Gibi1

Szerintem azt is figyelembe kellene venni, hogy az alany nőnemű. Tévednék?


bakrobert1

De nem rendesen ejti ki a szot


Attila783058

Vizet iszik nem?


AndyOctobre

She drinks off the water


Spuri12

A,, vizet iszik az jó"


GusztvKis

Ez nem következetes!


Tibor687133

Vizet iszik....nem megissza. Ez megint egy duolingó idiótaság!!!


Hajdusec

Már megint egy vitatható fordítás! Miért megissza és nem issza....


daisymyramoon

She drinks the water - megissza a vizet. She drinks water - vizet iszik.


Hajdusec

Bagolyka! VIZET ISZIK!


becausebatman

Nem lefordítani kellett, hanem leírni amit mond.


Sziszo89

Írd le a mondat fordítását


robiking

Én jót írtam de nem nyomta meg azt a betűt de nem az alkalmazás hibája csak tudjátok


rethylina

Iszik vizet - ez mért nem jó


pengevm

"A vizet megissza" miért nem jó?


[törölt felhasználó]

    Gondolom a szórend miatt nem jó. A helyes szórend: alany, állítmány, tárgy, határozók, jelzők. Te pedig a tárgyat az állítmány elé raktad, s talán ez nem tetszett neki.


Imre730628

    Risszul gondolod! A magyarban nincsen szigorú szórend, így mindkét megoldás jó lenne.


IllsLvia

    Mert nem a vizet megissza. Hanem megissza a vizet.

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.