1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The boys' dogs drink water."

"The boys' dogs drink water."

Çeviri:Oğlanların köpekleri su içer.

February 7, 2014

22 Yorum
Tartışma kilitli.


TanerSoyda

Boy's şeklinde yazılsaydı hata yapmayacaktık!


Selcen_Ozturk

hayır o başka bir şey

boy= oğlan

boys= oğlanlar

boy's= oğlanın

boys'= oğlanların


Ouzandr

Boy's ile boys' un okunusunda nasıl bir farklılık var ?


Selcen_Ozturk

pek fark yok, dinleme sorularına çıkmaması gerektiğini gerekli yerlere ilettim.


hakanihat

Ama oste bunu daha orenmedimiz icin yanlis yaptim ve son kalbim de gitti


Selcen_Ozturk

iyi de kelimenin ustune fareni suruklersen ipucunu goreceksin zaten


volkanyasasin

Efendim burada drink kelimesine 's' takısı gelmemesinin sebebi tam olarak nedir acaba. Dogs olunca çoğul anlamı kattığı için mi gelmiyor 's' takısı ? Teşekkürler..


anilsahin

dogs la ducks ı karıştırıyorum sürekli sesleri çok benzer


Selcen_Ozturk

o kadar benzer değil aslında duck'ta o dan çok a ya benzeyen bir ses var sonraki de g değil k


mehmetvural33

The boys ducks drink water yazdım kabul etmedi:)dinlerken nasıl bileyim ki boys ile boys ' farkını?


Selcen_Ozturk

"The boys ducks drink water " cümlesinin bir anlamı olmadığından boys' olması gerektiğini anlarsınız


ZIBIDIKJOE

' the ' belirtili nesnede (Türkçe ' de) ' -i' ekini karşılıyorsa, neden ---> köpekler( i ) / the dogs : olmuyor anlamıyorum.


ayseguldenbektas

Çünkü burdaki "boys' dogs " bir tamlama ve baştaki the tamlamayı kapsıyor..


ulayce

Selcen hanim sahipligi kelimeyle belli edemezmiyiz


Enes34

Boys' o yanındaki tırnağı koymadım diye kabul etmedi


Selcen_Ozturk

çünkü onu koymayınca aitlik eki olmamış oluyor


meyra2

biz bunları konuşmalarda nasıl ayırt edebiliriz bir püf noktası var mı acaba


Selcen_Ozturk

konuşmada fark yok, dinleme sorularına çıkmaması gerektiğini gerekli yerlere ilettim.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.