Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben sığır eti yerim, o domuz eti yer."

Çeviri:I eat beef, he eats pork.

4 yıl önce

16 Yorum


anar.isgen

"s" neden ikincide oldu,anlamiyorum

4 yıl önce

rgt320q

eat ile eats arasındaki farkı anlaşılır şekilde biri anlata bilir mi?

4 yıl önce

SmeyyeAfac

S takısı he she ve it de gelir he eats she eats it eats gibi sadece eat de değildir ama diğer fiillerde de reads gibi yani

4 yıl önce

rgt320q

Oh be sonunda :) Tamam şimdi oldu.

4 yıl önce

Mean...

I ve You hariç tekillerde s gelir

4 yıl önce

MerveOztur

Geniş zaman kalıbında (he she ıt) özne olduğunda fiile 's' takısı gelir

3 yıl önce

mert.hale.

Meat eklemiycez mi cümleye ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir cunku ingilizcede et cesitlerinin ozel adlari var. yani beef zaten dana eti demek, beef meat yoktur, ya da pork domuz eti demek, pork meat yoktur

4 yıl önce

gkosif34

Eat ile eats arasindaki fark he she it de s takisi gelir fiile arkadaslar.

4 yıl önce

bioo79

Eat den sonra bazen s geliyo. Anlamuyommm

4 yıl önce

Mustafa_Sak

''he she it'' de gelio geniş zaman ve olumlu cümlede

4 yıl önce

tuba.karad

He den sonra is getirdiğimiz de niye yanlış oluyor

4 yıl önce

victoriaserr

çünkü am/is/are yardımcı fiilerdir. fiil olmayan cümlelerde kullanilir . tipki Türkce deki ek fiiller gibi

4 yıl önce

rrp008

Yine virgül yerine and i kabul etmedi

4 yıl önce

FatihKaka

Ozaman birdaha yapma

4 yıl önce

mcnshn

I eat beef meat he eats pork meat dedim kabul etmedi

3 yıl önce