1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben sığır eti yerim, o domuz…

"Ben sığır eti yerim, o domuz eti yer."

Çeviri:I eat beef, he eats pork.

February 7, 2014

16 Yorum


anar.isgen

"s" neden ikincide oldu,anlamiyorum


rgt320q

eat ile eats arasındaki farkı anlaşılır şekilde biri anlata bilir mi?


SmeyyeAfac

S takısı he she ve it de gelir he eats she eats it eats gibi sadece eat de değildir ama diğer fiillerde de reads gibi yani


rgt320q

Oh be sonunda :) Tamam şimdi oldu.


Mean...

I ve You hariç tekillerde s gelir


MerveOztur

Geniş zaman kalıbında (he she ıt) özne olduğunda fiile 's' takısı gelir


mert.hale.

Meat eklemiycez mi cümleye ?


Selcen_Ozturk

hayir cunku ingilizcede et cesitlerinin ozel adlari var. yani beef zaten dana eti demek, beef meat yoktur, ya da pork domuz eti demek, pork meat yoktur


gkosif34

Eat ile eats arasindaki fark he she it de s takisi gelir fiile arkadaslar.


bioo79

Eat den sonra bazen s geliyo. Anlamuyommm


Mustafa_Sak

''he she it'' de gelio geniş zaman ve olumlu cümlede


tuba.karad

He den sonra is getirdiğimiz de niye yanlış oluyor


victoriaserr

çünkü am/is/are yardımcı fiilerdir. fiil olmayan cümlelerde kullanilir . tipki Türkce deki ek fiiller gibi


rrp008

Yine virgül yerine and i kabul etmedi


fatihkasska

Ozaman birdaha yapma


mcnshn

I eat beef meat he eats pork meat dedim kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.