1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ő a mérnök, ő az építész."

"Ő a mérnök, ő az építész."

Fordítás:She is the engineer, he the architect.

February 7, 2014

6 hozzászólás


peoplex

A mondat második részébe miért nem kell az "is" ???


SzarkalorL

Ez engem is érdekelne!


GalvanTivadar

Bele lehet írni, ha neked úgy tetszik, jó az úgy is.


SndorRzsa

"He the architect" mint alternatív fordítás helytelenül jelent meg egy korábbi angolról magyarra fordításkor is. De legalább ha kiteszem az "is"-t, elfogadja.


nagykore.m

builder miért nem jó?


geod01

Mert sem mérnököt, sem építészt nem jelent a builder.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.