A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A nők kenyeret esznek."

Fordítás:The women eat bread.

4 éve

5 hozzászólás


anita.holo

Ugy van hogy The women eat bread

4 éve

Yodika

Az "s" csak E/3 személyben kell. Az "are" pedig ebben az esetben nem kell mert így két igét raktál egymás után.

4 éve

Bakosj

The women bread eat. Ez nem jó?????

4 éve

adrian958670

Am az ugy nem jo hogy " the women eats a bread" tehat am az "a" bbetu a bread elott az ugy nem jo?

9 hónapja

KingaDek1

Nem mert a magyarban nem "egy kenyéret" ír hanem "kenyeret".

3 hónapja