"Walk towards him!"

Fordítás:Sétálj felé!

February 7, 2014

18 hozzászólás

Népszerű témák szerint

08Zsu

Menj oda hozzá! Miért nem jó?!

February 28, 2014

derhibogab

Mert a towards = vmi felé. Nem biztos, hogy oda is kell érnie... :) A menj oda hozzá= Go to her vagy Go to him lenne sztem! :) Kérem javítsatok ha rosszul tudom!

March 22, 2014

brenthis.hecate

Jól mondtad. :)

August 3, 2019

SzabolcsBr

Ez az en kerdesem is!

July 17, 2014

htalex

Walk =1/2 személy felszólító mód. Jelen esetben/ sétálj /Érdemes így kezdeni a mondatot, És ez után mondjuk a mondat többi részét bármi is legyen az.

January 29, 2019

GizellaRfi1

Felszólítáítás

June 7, 2018

pityuci

Másik helyen elfogadta a felé helyett a feléje alakot,itt meg nem???

February 7, 2014

nloci

Jelentsd!

April 12, 2018

sinyus

"Sétálj feléje" miért hibás?

February 9, 2014

NagyBotond17

Parasztos

January 5, 2019

Lacza9o

En is eszrevettem van amikor hibasan is elfogadja,altalaban amikor nincs internetkapcsolat utana meg frissitI az oldalt...na ilyenkor van hogy elfogadja a hibasan is

February 15, 2014

Mirjam114175

Miert hibas hogy gyalogolok fele?

March 31, 2014

CsabaSzeme

Fele gyalogolj! Miert nem jo?

April 3, 2014

gyula701

A "közelítsd meg"- re voksoltam, de nem jó.

April 21, 2014

ildi.sagi

Felszólító módban nem mindegy, hogy egyes vagy többes szám melyik személy? Nem fogadta el a "sétáljunk" szót.

February 6, 2015

DowerX

Ez meg milyen válasz: Feléje!Sétálj! (Pont így)

February 7, 2015

Laci728047

Az írásjelekkel nem foglalkozik a program.

April 29, 2019

htalex

Ügyelj az ékezetekre. ezt a mondatot írja ki ha kihagyok egy ékezetet

April 30, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.