A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Walk towards him!"

Fordítás:Sétálj felé!

4 éve

14 hozzászólás


08Zsu
08Zsu

Menj oda hozzá! Miért nem jó?!

4 éve

derhibogab

Mert a towards = vmi felé. Nem biztos, hogy oda is kell érnie... :) A menj oda hozzá= Go to her vagy Go to him lenne sztem! :) Kérem javítsatok ha rosszul tudom!

4 éve

SzabolcsBr

Ez az en kerdesem is!

4 éve

pityuci

Másik helyen elfogadta a felé helyett a feléje alakot,itt meg nem???

4 éve

nloci
nloci

Jelentsd!

4 hónapja

sinyus

"Sétálj feléje" miért hibás?

4 éve

krumplika

és ma is hibás a feléje. . . .

4 éve

Lacza9o

En is eszrevettem van amikor hibasan is elfogadja,altalaban amikor nincs internetkapcsolat utana meg frissitI az oldalt...na ilyenkor van hogy elfogadja a hibasan is

4 éve

Mirjam114175

Miert hibas hogy gyalogolok fele?

4 éve

CsabaSzeme

Fele gyalogolj! Miert nem jo?

4 éve

gyula701

A "közelítsd meg"- re voksoltam, de nem jó.

4 éve

ildi.sagi

Felszólító módban nem mindegy, hogy egyes vagy többes szám melyik személy? Nem fogadta el a "sétáljunk" szót.

3 éve

DowerX

Ez meg milyen válasz: Feléje!Sétálj! (Pont így)

3 éve

GizellaRfi1

Felszólítáítás

2 hónapja