A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The dog walks near the horse."

Fordítás:A kutya a ló közelében sétál.

4 éve

27 hozzászólás


peti99

A kutya sétál a ló közelében

4 éve

pityuci

Tegnap pontosan ezt a formát fogadta el,a mai helyes akkor még helytelen volt.

4 éve

BlintErdly

szerintem is ez a helyes és be is küldöm.

4 éve

cet423
cet423

Valószínű ettől béta versio :)

3 éve

DowerX

Ja sok a hiba! Túl sok!

3 éve

Huniorw
Huniorw

Lel

3 éve

Huniorw
Huniorw

Lel

3 éve

Gaurusz.hu
Gaurusz.hu

Miért nem fogadta el a gyalogol igét? Írhattam volna magyarosan kutyagol-t is.

4 éve

krumplika

de ez teljesen magyartalan, annyira bosszantó hogy egy gép próbálja az agyamat gyalulni a helytelen magyar nyelvtannal, hogy kimondhatatlan.... full gas

4 éve

krenato

Teljesen ugy hallani hogy looks

4 éve

Zsoci_B

Akkor olvasd is el!

3 éve

Gabesz_

Nekem elfogadta azt hogy "A kutya közel megy a lóhoz", de szerintem nem tudom miért.

4 éve

Gaurusz.hu
Gaurusz.hu

Kiszámíthatatlan a megítélés, no comment.

4 éve

keuschgerg

A kutya setal nem messze a lotol, ezt miert nem fogadja el?

3 éve

Boggi23

Azért mert a near az azt jelenti hogy közel

2 éve

viktor072000

A kutya a ló közelében járkál nem fogadja ezt el és kijavítja erre "a kutya a ló közelében jár "

3 éve

SommerGbor

Az mért nem jó vàlasz nekik hogy a kutya megy a ló mellett???? Megy vagy sétàl ugyan az....

2 éve

Kende2011

Next to a mellett

2 éve

Sni0
Sni0

"A ló közelében sétál a kutya" miért rossz?

2 éve

BlaDr.Bere

A ló a kutya közelében sétál . Ez miért nem jó?

2 éve

_Baben_

Azért mert a mondat úgy hangzik hogy The dog walks near the horse A kutya az alany. Tehát a kutya sétál a ló közelében és nem a ló a kutya közelében.

1 éve

timi469077

A ló közelében sétál a kutya.. az miert nem jo

1 éve

koszabi

A 'near' nem mellette?!

1 éve

Maci1946

Nem.

1 éve

kispiros

azt írtam, hogy " a kutya a ló közelébe sétál" elfogadta, de helytelennek tarja. szerintem magyarul különbözik a közelébe és a közelében. jelentése, de nem tudom az angol jelentésben is van-e ilyen különbség?

6 hónapja

Kormiagi

A kutya a ló közelében sétál miért nem jó?

6 hónapja

EszterRajos

Itt a near-mint mellett,miért nem jó? -A kutya a ló mellett sétál. Near tudomásom szerint jelent-mellett-et is,közel(ében)-t is. Help me! :)

4 hónapja