"A lányok elolvasnak egy újságot."

Fordítás:The girls read a newspaper.

February 7, 2014

7 hozzászólás

Népszerű témák szerint

agreti

azt írta hogy egy, én azt írtam hogy one és rossz volt, de nem értem miért!

February 23, 2014

benedeczkik

mert határozatlan névelő kell és nem a szám

March 2, 2014

BenceKovcs8

Nalam pont az a baja, hogy nem onet irtam

November 24, 2014

plentner

reading, ing használatával bejön a folyamatos jelen, ez azért zavaró, mert a nyelvtani magyarázatban ez nincsen itt megadva, főleg kezdőket zavar össze, újra kezdőket is..höhö, ím egy link erről:

http://users.atw.hu/englishgrammar/folyamatosjelen.htm

August 24, 2014

Grassyman

miért a és miért nem an newspaper? ( egy újságot olvas nem az újságot)

October 25, 2014

ADorottyaV

Az "a"-t akkor használod,ha mássalhangzóval kezdődik a következő szó ( a pen), "an"-t pedig ha magánhangzóval (an apple)

October 27, 2014

Fruska2002

De szerintem ezt sok mindenkinek tudnia kéne hisz, ez 3.osztályos anyag. Már bocs

November 1, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.