A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A lányok elolvasnak egy újságot."

Fordítás:The girls read a newspaper.

4 éve

7 hozzászólás


agreti

azt írta hogy egy, én azt írtam hogy one és rossz volt, de nem értem miért!

4 éve

benedeczkik

mert határozatlan névelő kell és nem a szám

4 éve

BenceKovcs8

Nalam pont az a baja, hogy nem onet irtam

3 éve

plentner

reading, ing használatával bejön a folyamatos jelen, ez azért zavaró, mert a nyelvtani magyarázatban ez nincsen itt megadva, főleg kezdőket zavar össze, újra kezdőket is..höhö, ím egy link erről:

http://users.atw.hu/englishgrammar/folyamatosjelen.htm

3 éve

Grassyman

miért a és miért nem an newspaper? ( egy újságot olvas nem az újságot)

3 éve

ADorottyaV

Az "a"-t akkor használod,ha mássalhangzóval kezdődik a következő szó ( a pen), "an"-t pedig ha magánhangzóval (an apple)

3 éve

Fruska2002

De szerintem ezt sok mindenkinek tudnia kéne hisz, ez 3.osztályos anyag. Már bocs

3 éve