"A lányok elolvasnak egy újságot."

Fordítás:The girls read a newspaper.

4 éve

12 hozzászólás


agreti

azt írta hogy egy, én azt írtam hogy one és rossz volt, de nem értem miért!

4 éve

benedeczkik

mert határozatlan névelő kell és nem a szám

4 éve

BenceKovcs8

Nalam pont az a baja, hogy nem onet irtam

3 éve

plentner

reading, ing használatával bejön a folyamatos jelen, ez azért zavaró, mert a nyelvtani magyarázatban ez nincsen itt megadva, főleg kezdőket zavar össze, újra kezdőket is..höhö, ím egy link erről:

http://users.atw.hu/englishgrammar/folyamatosjelen.htm

4 éve

Grassyman

miért a és miért nem an newspaper? ( egy újságot olvas nem az újságot)

3 éve

ADorottyaV

Az "a"-t akkor használod,ha mássalhangzóval kezdődik a következő szó ( a pen), "an"-t pedig ha magánhangzóval (an apple)

3 éve

Fruska2002

De szerintem ezt sok mindenkinek tudnia kéne hisz, ez 3.osztályos anyag. Már bocs

3 éve

AlbertKaroly

miért read és nem reads?

4 éve

galnekkriszta

Mert a lányok többes számban van. Ha A lány egy újságot olvas akkor lenne reads.

4 éve

kisbagoly
kisbagoly

Nem tudom. Nekem se fogadta el.

4 éve

VinczeLszl1

Nekem konkretan kiirta ugyan azt amit irtam és nem fogadta el

3 éve

fecapapa

Mert tobb lány van.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.