1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Du isst eine Kartoffel."

"Du isst eine Kartoffel."

Çeviri:Sen patates yiyorsun.

August 26, 2016

10 Yorum


EthemDemir5

eine dediginden dolayı bence bir patates olmalı


Elpinor

Benimkini kabuletti


AredhelEla

Sen bir patates yiyorsun değil mi doğrusu?


yMxQlzq6

Bencede oyle olmasi gerekiyor cunku eine diyor.


Kbbahar

Sen patates yiyorsun değil patates yiyorsun yazdım kabul etmedi acaba neden?


bayan_ingilizce

Etmesi lazım fiil "sen "ifadesini verir


saidbozabali

Ben sen patates yiyorsun yazdim doogru cikti


Cemile537861

Bence çok saçma


yMxQlzq6

Patatesin var deseydi haben fiilini kullanırdı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.