1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Arı bir böcek."

"Arı bir böcek."

Çeviri:Die Biene ist ein Insekt.

August 26, 2016

57 Yorum


alpmehmetdilli

Daha önceki bir örnekte en başta başında Bir ifadesi geçmiyor diye çevirimi saymamıştı. Burada da Bir Arı bir böcek. demediğinden bence bu çeviri yanlıştır. Doğrusu: Die Biene ist ein Insekt. olmalıdır.


sewgim

Bence de kesinlikle öyle olmalı cevap


yyaammuurr

Aynen. Richtig, ja, evet, yes, true daha ne diyim


Sedefgull

Aynen haklısın bende öyle yaptım


Sedefgull

Ben oyle yaptım zaten kabul etti yeni mi düzeltiler acaba


Frtvrl

Die Biene ist ein Insekt yazdım. Bu da sayılmaz mı


Defne733373

Yanlışlık var


BraBarman

Çok saçma biene istein ınsekt dedim kabul etmedi nedenini bilen varmı


Engimo

En başta bence die olması gerek


ali605189

Yanlış yazıyorsunuz kardeşim eine olması için vümle başına bir koymanız gerekmiyormu arı bir böcektir yazılıp eine biene ist ein insekt yazıyorsunuz


Aye829437

Dogru olduğunu sanmiyorum


baba400118

Gitti bir can daha hata var duzeltilmeli. Bu programi yapanlar yorumlari inceliyor mu


chicero

bu cumlenin bir ari bir bocek diye cevrilmesi lazim


MUHARREM-TR-08

Die Biene ist ein Insekt, olmalıdır. Arı bir böcektir, dediğinizde, bilinen bir arıdan bahsediyorsunuz, demektir.


Toxenory

Google çeviriye "Eine Biene ist ein Insekt" yazdım. "Arı bir böcek" diye çevirdi. "Die Biene ist ein Insekt" yazdım ona da aynısını yazdı! Burada bilmediğimiz kuralsız bir durum olabilir.


akulbulut

Burda yanlışlık ne


Bertunum

Dıe olmalıydı en başında


mikail_akbas

Her şey olu ama" bir " arı bir böcek olmaz


Nermin650811

aynısını yazıyorum yanlış algılıyor.Anlamadım...


Rya998095

Fazladan bir birakmissin duolingo.duzeltilmeli


ogun327873

Biene ist ein Insekt. Yazdim kabul etmedi gitti 1 can daha , başta bir arı dememiş ki ama. Bu soru yanlış bence


MelahatYes

Bu soru yanlış soruda bir yok ama cevapta bir istiyor


Hakan462768

"Biene ist ein Insekt" yzdım kabul etmedi. Bu soru hatalı gibi görünüyor.


Aye472971

Yine yanlış. Lütfen düzeltin bunları


aydin.a

neden "Die Biene ist ein Insekt." değil de "Eine Biene istein Insekt."


coolerbond

Yanlışlık var Bine başda olması lazımdı yada Die Bine


UTKU1991

Ya Biene kelimesi için seçeneklerde "die" olmalı ya da soru "Eine Biene ist ein Insekt" şeklinde olmalı!


MetinBUDAK1

Die Biene olması gerekmiyor mu?


sena42160

Eine Biene ist ein Insekt. Dogru degil midir, sonuçta bu cümlede bütun arıların böcek türünde olduğunu söylüyoruz yani die kullanmayız. Biene ist ein Insekt diyince de sanki bir şeyler eksik kalıyo(bi fikrim yok) yani kalan eine... Ama benim de kafam karıştı ve benim de canım gitti:/


YagmurNakis316

Biene ist eine insekt???!!!!!


emre523506

Evet ceviri kesknlikle yanlis gözden gecirmeleri gerekiyo


mertok3

Cevap yanlis


AYSEGULTAK

Bir arı dememiş


AYSEGULTAK

Arı bir böcektir diyor. Ein biene ist ein insect yazdım, yanlış diyor. das biene ist ein insect azdım, yanlış diyor.

Biene ist ein insect yazdım, yanlış diyor. Hepsine yanlış diyor. Kendisi Ein biene ist ein 8nsect diye yazmış, oysa başında bir yok.!!? Das biene ist ein insect


SelmaAsmaz

Ein biene değil eine Biene,artikeli die çünkü


zeck4721

Du hast gut erklärst. Ich denke auch.


Aslhan893687

Bencede ceviri yanlis


gamze138821

Amk arının böcek olduğununa öldırseler inanmam


UnicornD.

'Arı bir böcek' cümlesinin karşılığını bir arı bir böcek olarak istiyor. Burda bir hata var. 'Die' de sçenekler arasında değil zaten.


Ahmet030620

Bu çeviri yanlış bir arı bir böcek diyor ama bizden arı bir böcektir istiyor


Zeynep2010-2012-

Biene ist ein Insekt doru değil mi


Mevsim206145

Başta ein olmasına gerek yok bence yanlış


TurkishMan14

Yanlış sallayın


aysvcan

Bir ifadesi yer almıyor neden cevabım kabul edilmedi


Lisa170827

Bence siz konuşmanıza dikkat edin!!!


sema30034

Eine ne alaka yav


Fato902625

BıktımmmmmmmmmmmmBıktımmmmmmmmmmmmBıktımmmmmmmmmmmmBıktımmmmmmmmmmmm

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.