A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"MIért vagyok felelős?"

Fordítás:For what am I responsible?

0
4 éve

9 hozzászólás


SndorRzsa

Kérdésnél a for nem lehet a végén?

0
Válasz4 éve

DvidVencze

a why am i responsible for nem jó?

0
Válasz4 éve

AntalGabriella

A what ...for van egyutt

0
Válasz4 éve

Boglrkarsi

Mert a why azt jelenti ,hogy miért és nem azt ,hogy mire

0
Válasz8 hónapja

GreetedMar

De

0
Válasz7 hónapja

Gizus123

Az én agyam ezt ötlötte ki: "am i responsible for what?" - de egy szívecskémbe került. Tényleg rossz ez a fordítás?

0
Válasz4 éve

49katirozsnyone

Why am i responsible? Elfogadta.

0
Válasz2 éve

johalasz46

Tőlem azért nem fogadta el vszinűleg ugyanigy (Why ) , mivel "the responsible"-t irtam. Én ezt a "for what" kifejezést eddig nem ismertem! És ez már 2 szó! Az angol általában egyszerűsit, a tapasztalatom szerint... H.J.

0
Válasz1 éve