1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "MIért vagyok felelős?"

"MIért vagyok felelős?"

Fordítás:For what am I responsible?

February 7, 2014

9 hozzászólás


SndorRzsa

Kérdésnél a for nem lehet a végén?


DvidVencze

a why am i responsible for nem jó?


AntalGabriella

A what ...for van egyutt


Boglrkarsi

Mert a why azt jelenti ,hogy miért és nem azt ,hogy mire


Gizus123

Az én agyam ezt ötlötte ki: "am i responsible for what?" - de egy szívecskémbe került. Tényleg rossz ez a fordítás?


49katirozsnyone

Why am i responsible? Elfogadta.


johalasz46

Tőlem azért nem fogadta el vszinűleg ugyanigy (Why ) , mivel "the responsible"-t irtam. Én ezt a "for what" kifejezést eddig nem ismertem! És ez már 2 szó! Az angol általában egyszerűsit, a tapasztalatom szerint... H.J.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.