"MIért vagyok felelős?"

Fordítás:For what am I responsible?

February 7, 2014

9 hozzászólás


SndorRzsa

Kérdésnél a for nem lehet a végén?

February 7, 2014

DvidVencze

a why am i responsible for nem jó?

February 14, 2014

AntalGabriella

A what ...for van egyutt

July 15, 2014

Boglrkarsi

Mert a why azt jelenti ,hogy miért és nem azt ,hogy mire

November 29, 2017

GreetedMar

De

January 7, 2018

Gizus123

Az én agyam ezt ötlötte ki: "am i responsible for what?" - de egy szívecskémbe került. Tényleg rossz ez a fordítás?

March 26, 2014

49katirozsnyone

Why am i responsible? Elfogadta.

April 4, 2016

johalasz46

Tőlem azért nem fogadta el vszinűleg ugyanigy (Why ) , mivel "the responsible"-t irtam. Én ezt a "for what" kifejezést eddig nem ismertem! És ez már 2 szó! Az angol általában egyszerűsit, a tapasztalatom szerint... H.J.

November 3, 2016
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.