"The birds eat the fruit."

Fordítás:A madarak megeszik a gyümölcsöt.

February 7, 2014

23 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


ARLTheHunter

a madarak gyümölcsöt esznek azzal mi a gond ?


ancsika57

A madarak gyümölcsöt esznek- szerintem ez is jó


miklos.balazs

Nem csak úgy gyümölcsöt. A gyümölcsöt.


ancsika57

Köszönöm a választ, valóban-a-gyümölcsöt kellett volna.


GerleiIstv

A női hang "fruits"-t mond!


gabor.sipos

Mi a különbség az elefántok almái és a madarak gyümölcse között?


miklos.balazs

Nem láttam az elefántok almáit, de felteszem a többesszám.


VigDniel

Az egèsz anyag többesszám...


[törölt felhasználó]

    Néha elfogadja határozott névelő nélkül is néha meg -1 szív... Elég következetlenül oktat :(


Liza661705

    A madarak gyümölcsöt esznek ezt irtam be az ugyanaz mint a madarak megeszik a gyümölcsöket


FehrAnna8

    Én is pont ezt írtam, és ezt nem értem, hogy mitől lesz -megeszik???


weberzolee

    Azért lesz megeszik, mert a 'the' határozott névelő, konkrét gyümölcsről van szó. Ha 'a fruit' lenne, akkor mondhatnánk hogy gyümölcsöt esznek.


FehrAnna8

    A madarak mitől MEGESZIK a gyümólcsöt. Miért nem jó az, hogy "A madarak gyümölcsöt esznek.?


P.Parker14

    A madarak gyümölcsöt esznek. Árulja el nekem valaki, hogy ez miért nem jó? Az angol szövegből miből derül ki, hogy mire helyeződik a hangsúly. Az evésre vagy a gyümölcsre?


FehrAnna8

    Nem gyümöļcsöt esznek, hanem...megeszik a gyümölcsöt!


P.Parker14

    Ez nem magyarázat ! A hozzászólásokat olvasva magam is rájöttem a megoldásra, ami weberzolee hozzászólásánál megtalálható. Köszönet érte.


Orsi55555555

    Fruits, nem fruit. Rossz a fordítás


bardospince

    Ez a névelőkkel való különcködés elfáraszt. Tényleg ennyire fontos az angol mondatokban?


TOMAJaHUN1

    A "fruit" a lasú változatban friju-nak hangzik!

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.