A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ő csak egy gyerek."

Fordítás:She is just a child.

4 éve

7 hozzászólás


Mamika51

He just is a child. Miért nem jó?

3 éve

JuY.ce

Mert a szórend A+Á,tehát He is... aztán jön a többi,jelen esetben a just.

3 éve

peter.birk

Az only nem lenne jó?

4 éve

kazsuli

én is kíváncsi lennék rá. Azért kérdezed, mert nem fogadta el? Amúgy szótár szerint van egy halvány különbség. Only = csak, just = éppen csak

4 éve

dorinyelvettanul

helyes lenne itt hogy: "He is just a kid." ?

4 éve

davidzsofi

Hát...

3 éve

Zitaangol

Nekem elfogadta az only-t

3 éve