"Ő csak egy gyerek."

Fordítás:She is just a child.

February 7, 2014

8 hozzászólás


Mamika51

He just is a child. Miért nem jó?

November 21, 2014

JuY.ce

Mert a szórend A+Á,tehát He is... aztán jön a többi,jelen esetben a just.

January 28, 2015

peter.birk

Az only nem lenne jó?

February 7, 2014

kazsuli

én is kíváncsi lennék rá. Azért kérdezed, mert nem fogadta el? Amúgy szótár szerint van egy halvány különbség. Only = csak, just = éppen csak

March 4, 2014

KovAnna

én is szeretném tudni: mikor only és mikor just

March 14, 2019

dorinyelvettanul

helyes lenne itt hogy: "He is just a kid." ?

September 3, 2014

davidzsofi

Hát...

October 4, 2014

Zitaangol

Nekem elfogadta az only-t

December 2, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.