1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich spreche nicht darüber."

"Ich spreche nicht darüber."

Çeviri:Ben bunun hakkında konuşmuyorum.

August 26, 2016

3 Yorum


HalukErkan

ben bunun üzerine konuşmuyorum


yamanbey

bunun hakkinda konusamam kabul edilmedi neden ?


iliad2000

Bunun hakkında konuşmam ya da konuşmuyorum olacak. Konuş(a)mam olunca dürfen fiilini kullanmak gerekir. Aslında gerçekten Almanca'dan Türkçeye çeviri sorunlu oluyor, İngilizce biliyorsanız İngilizceden Almancaya çalışsanız bu gibi sorunları hiç yaşamazsınız.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.