Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ich spreche nicht darüber."

Çeviri:Ben bunun hakkında konuşmuyorum.

2 yıl önce

3 Yorum


yamanbey

bunun hakkinda konusamam kabul edilmedi neden ?

1 yıl önce

iliad2000
iliad2000

Bunun hakkında konuşmam ya da konuşmuyorum olacak. Konuş(a)mam olunca dürfen fiilini kullanmak gerekir. Aslında gerçekten Almanca'dan Türkçeye çeviri sorunlu oluyor, İngilizce biliyorsanız İngilizceden Almancaya çalışsanız bu gibi sorunları hiç yaşamazsınız.

1 yıl önce

HalukErkan
HalukErkan

ben bunun üzerine konuşmuyorum

2 yıl önce