"Haben Sie ein weiteres Bett?"

Çeviri:Başka bir yatağınız var mı?

August 26, 2016

8 Yorum
Tartışma kilitli.


HalukErkan

sizin başka yatağınız var mı?


Ogn876646

Sizin başka bir yatağınız var mı? kabul edilmesi lazım. Cümledeki nazik hitap türkçede de söylenebiliyor.


emre1719

Baska yataklari var mi neden cevap olarak kabul edilmiyor?


arafbey

"Sie" büyük harfle yazıldığı için burada kibar olarak "siz" anlamı var, "onlar" değil. Ayrıca "Bett" tekil olarak kullanılmış.


reyhansivis

Weiter devam etmek degil mi yoksa iki anlami mi var


ktjI2PGF

başka 'anderes' demek değil mi?


eneserdu

sizin başka bir yatağınız var mı ?'' kabul edilmiyor


HaciBekirLokumu

Sizin başka yatağınız var mı? Dört sene önce aynı cümle rapor edilmiş. Mod'lar çeviriler konusunda daha özenli olursa biz de zamandan tasarruf edebiliriz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.