Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bir hayvan nasıl ölür?"

Çeviri:How does an animal die?

1 yıl önce

6 Yorum


Enkitol

How does an animal dies? Neden olmaz

1 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku
  • Olumlu cümle: He/she/it does it.
  • Olumsuz cümle: He/she/it doesn't do it.
  • Olumlu soru cümlesi: Does he/she/it do it? (önce yardımcı fiil "do" [3. tekil şahıs olduğu için "does" oldu], öznenin ardından ise asıl fiil neyse yalın halde ["-s" eki veya başka herhangi bir ek almadan] yazılır.)
  • Olumsuz soru cümlesi: Doesn't he/she/it do it?
1 yıl önce

StellaMerlo

Zaten bu cümleye ''it'' için ''-s'' takısı gelmiş (does). ''Die'' kelimesinin yanına tekrar ''-s'' takısı konulmaz. Sadece ''he,she,it'' soru cümlelerinde sadece ''do'' ekinin yanına ''-s'' gelir. Geniş zaman cümlesinde de sadece fiilin yanına ''-s'' takısı gelir.

1 yıl önce

doga555

off ya does yazmamışım :(

1 yıl önce

Tue422598

Aynn bende ☹

1 yıl önce

Ercan575350

Die neden sonda yardımci filin yanında değil

8 ay önce