"He is the same as my brother."

Fordítás:Ugyanolyan, mint a fivérem.

4 éve

5 hozzászólás


judit62

Én a "the"-t nem tudom benne értelmezni. Vagy legalábbis sorrendileg a mondatban.

2 éve

barnak01
barnak01

"Ugyanolyan mint a testvérem." De ki? He is vagyis Ő

4 éve

66.robi
66.robi

ő hasonlít a testvéremre" szerintem ez magyarul megfelelő lenne

4 éve

FannyHemer

Nem jó mert a same az azt jelenti, hogy ugyanolyan. Azt hogy hasonlít más szóval fejeznének ki pl. A be similar to - val.

3 éve

GyarmatiLajos
GyarmatiLajos

Ezt én is jónak gondoltam.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.