1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He is the same as my brother…

"He is the same as my brother."

Fordítás:Ugyanolyan, mint a fivérem.

February 7, 2014

5 hozzászólás


judit62

Én a "the"-t nem tudom benne értelmezni. Vagy legalábbis sorrendileg a mondatban.


barnak01

"Ugyanolyan mint a testvérem." De ki? He is vagyis Ő


66.robi

ő hasonlít a testvéremre" szerintem ez magyarul megfelelő lenne


FannyHemer

Nem jó mert a same az azt jelenti, hogy ugyanolyan. Azt hogy hasonlít más szóval fejeznének ki pl. A be similar to - val.


GyarmatiLajos

Ezt én is jónak gondoltam.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.