1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The farm has turned into a r…

"The farm has turned into a restaurant."

Çeviri:Çiftlik bir restorana dönüştü.

February 7, 2014

22 Yorum


ozsecen

into ne işe yaradı onu anlamadım.


ASYA592314

çiftlik bir restornA dönüştü de -a harfi yani -a/-e harfini verdi :)


KurshaT_T

-e - a anlamına geliyor mesela into the night burada geceye doğru oluyor


MehmetEge525323

türkçe düşünmemek lazım


DogaCanbek

"Tarla bir restoranta döndü" dedim ama kabul olmadı.


MehmetAliBey7733

Tarlayı satıp şehre yerleşin siz


DogaCanbek

age of empires nesli olmanın ceremesini çekiyoruz


normalbiri1

Orada t yokmuş ben de var diye biliyordum


M.K.Ataturk1881

sadece büyük harfle yazdığım için yanlış kabul etti.


XbtP1

ÇİFTLİK SÖZCÜĞÜNÜ BÜYÜK YAZDIĞIM İÇİN Mİ HATALI KABUL EDİLİYOR.LÜTFEN BİRAZ DİKKAT


Mert687066

Dönüştü past tense ile verilir. Has turned in anlamı dönüşmüştü diye çevrilir


uurc4

İnto yerine to yazarsak mana değişir mi olmaz mı


fuat39

Çiftlik bir restauranta dönüştü niye olmuyor


OzgurYILMA9

Restaurant ingilizce, restorant Türkçe.


IbrahimHul

"dönüştürüldü" niye olmuyor? Kendi kendine dönüşemez ki


umit463

dönüştü = çevrildi ? yani türkçe olarak aynı anlama gelmiyor mu ?


Highwaystruck

restaurant yerine yanlışlıkla restourant yazdım her harf hatamın hata olduğunu anlayan duolingo bunu neden hata saymadan bastın yanlışı gittin :(


ASYA592314

tarla bir restorana döndü neden olmuyor


DogaCanbek

ben de aynıhatayı yaptım, tarla "field" çiftlik "farm"


EmrahKAAN34

Tarla ile çiftliğin farkını güzel anlatmışlar)))

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.