"Chłopcy jedzą ryż."

Tłumaczenie:Boys eat rice.

4 lata temu

9 komentarzy


ArekPie

Tutaj jest bez przedimka "a" ponieważ ryż jest niepoliczalny. Przynajmniej tak myśle.

4 lata temu

buskes76
buskes76

Dobrze myślisz gdy ryż tak w ogólności a nie jakiś konkretny. Ponadto "Boys" to liczba mnoga zatem także BEZ "a" . Za to można użyć "the" jeśli chodziłoby o konkretnych określonych dla rozmówców chłopców czy ryż;
"{The} Boys are eating {the} rice" czyli "The boys eats the rice" a jeśli tak w ogólności chłopcy i ryż; "Boys eats rice" , tudzież kombinacja że konkretni chłopcy tak w ogólności jadają ryż (bez wcześniejszego sprecyzowania konkretnego ryżu); "The boys eats rice" itp. Powyższe przykłady były w czasie Present Simple.
Natomiast jeśli chcielibyśmy określić że konkretnie w tym momencie jedzą należałoby użyć czasu Present Continuous ; "{The} Boys are eating {the} rice"

1 tydzień temu

Qiunet

Ryż to jedna z niepoliczalnych rzeczy w języku angielskim więc nie powinno być tutaj ,, a"

2 lata temu

Dorota208

Dziwne coś się stało bo jak napisałam boys eats rice ( wiem że źle ) to mi zaznaczyło że ma być the i brak s w eats I ZAZNACZYŁO MI ŻE MA BYĆ A EAT RICE . Jak drugi raz pisałam the boys eat a rice TO MI ZAZNACZYŁO ŻE MA BYĆ BEZ a EAT RICE I BEZ THE

1 miesiąc temu

Patrycja707883

Siemka co tam

1 rok temu

PiotrC.2

To jest łatwe czyli "easy"

2 lata temu

WeronikaR3

Łatwizna

1 rok temu

Witold4

zamiast the na początku powiedziałem a i mi zaliczyło a odwrotnie nie zaliczało jak jest w rozwiązaniu

4 lata temu

henio3215

Czemu tu nie ma bez dźwiękowego "a"

4 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.