"But what for?"

Fordítás:De minek?

4 éve

14 hozzászólás


pravda72

mire fel?

4 éve

Malackiraly

Én is ezt írtam "de mire föl?" nem értem miért ne lenne jó.

4 éve

JillKalina

én is ezt írtam

3 éve

berger.csaba

de mihez, elfogadva

4 éve

Ingatlan-G

Esetleg "mihez."..?

4 éve

en_vagyok

de mivégre?

3 éve

xysari5

Valaki elmagyarázná,hogy ez a) szleng : De minek? / mint pl. de mire jó ez,de mihez .. vagy b) de minek? : kinek/minek a részére ?

3 éve

Voltaire007

A why miért nem jó??

2 éve

czifi3
czifi3

De mire fel?

1 éve

mento.laszlo

csatlakozom az előttem szólóhoz; mihez?

4 éve

EszterZubor

De mihez? Mert ott van előtte a "but"

4 éve

miniummanee
miniummanee

nekem se fogadta el, pedig szerintem helyes

4 éve

RbertSndor

Hogy tudtok írni mikor megadott szavakból lehet válogatni??

3 éve

dmMarti1

Mert több típusba is berakja ugyanazokat a mondatokat.

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.