1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They eat rice."

"They eat rice."

Çeviri:Onlar pirinç yerler.

February 7, 2014

85 Yorum


NisaKo11

Olum dogruyla yanlis karsti napcam


Hseyin773264

önce türkçe yazmayı öğren sonra ingilizceye geç


eliff169

Niye bu kadar çok güldüm buna fşsmskmsşmdlznansbz


Tolgaeren20

Espiris seviyen yerlerde oyuzden


yamurzek

Bu the ne anlama geliyor , bi yerler oluyor bi yediler bi yedi kafam karisti vallahi


AselRana1

'Pilav' kelimesini 'pilav'ı haline getiriyor, işaret zamiri gibi...


Serhat_369_369

Ama men ve women kelimelerede geliyilo ancak onları ı i eki getirmio?


Enis739840

Kelimeye ek gelince onune koyuyorsun


Serhat_369_369

The ne anlama geliyo kafayı yicem lutfen açıklayın


gecedeki_a

' O' anlamına geliyor sanırım. .


AzranurBar

Ayn bende anlamıyorum.


AzranurBar

Bende anlamıyorum


YasinGence2

O anlamina geliyor the car o araba


BaharKrtay

Bi aitlik eki gibi birseyi gosterirken kullaniliyor sanirim


amine468630

O the boşa orda


amine468630

It eat in okunuslari ayni lan kafam karisiyo ama off


crazyplaye12

İsimlerin önüne geliyor sadece örnek the Fırat yazılış olarak Fırat öyle yazılır pek bir sey fark etmiyor sadece başa geliyor


akirAlbayr

Dogru yazdigim halde yanlis diyor yazdigi dogruda benimki ile ayni :)


Selcen_Ozturk

mümkün değil. küçük de olsa bir hata vardır dikkatli bakın


ZaferKaya12

Onlar pilav yer. (Yerler) arasindaki fark ne. Yer deseydim yanlismi olacakti


Talmina3

Aslında türkçede iki çoğul bir, araya gelmez onlar yerler olmaz, onlar yer dogru. Ama maalesef türkçeye çeviride hata var bazan onlar yer bazan onlar yerler diye cevirilmil tabi bu yüzden de bizimki hatalı oluyor duruma göre


sametakdih

ÇOK HIZLI SÖYLÜYOR DİKKAT EDİN !!!!


BertuGunduz

Onlar pilav yerler Onlar pirinç yerler Onlar pilav yer Onlar pirinç yer HEPSİ KABUL AGA DAHA NE OLSUN YANLIŞ YAZIYON DEMEKKİ


[aktif olmayan kullanıcı]

    Pirinç farklı birşey pilav farklı birşey


OrkunAlper

    they eat the rice bunun çevirisi onlar pilavı yerler mi oluyor the koyunca -ı -i çevirisimi elde ediyoruz?


ercan33284

    Neden onlar olunca eat oluyoda o olunca eats oluyo


ahmet6612

    Çok basitti doğru yaptım


ksas265108

    They eat rwce yazdım kabul etti


Rumeysa204810

    En doğru cevap benim, onlar pirinç pilavı yerler, ama yanlış dedi djdnfnd


YunusEmreA579633

    Yaavvv bu nasıl birşey 2 gün girmedim beni 0 günlük seri yaptı hemde serim 8 ken


sevvalmelk

    The nelere gelir ve anlamı nedir


ahmet841212

    Dogruyazdigim halde yanlis diyor


ZeynepAzra656173

    Rice hiç belli değildi


debby.ryan

    Kadinin okudugu gibi okuyunca kabul etmedi bende kendi bildiyum gibi yaptim dogru oldu:-D


AkifYozogl

    Bir diyerinde "rice" pilinç bir diyerinde ise "rice" pilav ayni sey deyil bence yanlışlık var ...


Talmina3

    Türkçeyi yanlış yazıyorsunuz, deyil yazılmaz değil yazılır


phenix.4

    rice hem pirinç hem pilav anlamına geliyor ama genellikle kelime sorularında pirinç cümlelerde pilav olarak geçer


Talmina3

    yemekle ilgiliyse tabi ki pilav - Ama ben pirinc satin aldim olur. Ben pilav yedim olur. kelime sourulari ne demek, cümlelerde pilav olarak gecer demek ne ? ikisi de gecer cümlede yukarda verdigim örnekler gibi sadece eylemle ilgili bir durum


Talmina3

    öncelikle türkcede de mesela fasulye dediginde hem yemegin ismi hem de bitkinin ismidir ya da nohut ne dersin fasulye pisirdim nohut pisirdim. pirinc de onlar icin öyle .. bu arada türkcen cok kötü . deyil denmez değil olacak diyerinde denmez diğerinde denir - önce düzgün türkce ögrensen


okan171368

    They are eat rice. olmazmi?


akndemir6

    BİR CÜMLEDE TÜRKÇEDE İKİ ÇOĞUL OLMAZ.(oNLAR VE YERLER OLMAZ )ONLAR YER OLUR


BertuGunduz

    onlar dönme dolaplara binerler? olmadımı şimdi sık çalış


Talmina3

    onlar dönme dolaplara binerler yanlis tabi ki, onlar dönme dolaba biner denir


BertuGunduz

    fakat cümlelerde kullanılıyo o olmadıysa bu olur ONLAR ABDEST ALMAYA GİTTİLER hadi bunada yanlış desene


Talmina3

    evet ama duolingo kendisi de arada iki cogul olarak kullaniyor


Talmina3

    onun cogulla alakasi yok, are bir yardimci fiildir simdiki zaman icin eat (do) genis zaman icin. iki zaman bir arada olmaz


HacerCesur

    They eat the rice dedim neden yanlış kabul edildi "the " kullanılır normalde


Karga17

    Onlar pilav yerl oldugu icin yok eger onlar pilavi yer olsaydi the olurdu


Nuray584035

    Yorum yorum yappppppppp


BERRAAVSAR1

    Onlar pilav yerde olabilirdi


mustafa640746

    Konuşamıyor olm bu they rice diyor sadece


YusufSungu9

    doğru cevap deite bilmeyenler için Nisa co11 oğlum doğru ile yanlış karıştı ne yapacağım dersen doğru cümle söylerim ben sen biraz bekle yapamayanlar için hepsini ben söylerim kafam çok iyidir çok iyi çalışıyor zeki olduğum ve çalışkan olduğumda bana sorabilirsiniz hiç utanmayın bir şeyler de yapmayın ben size kesinlikle söylerim siz bir şey yapmayın da yanlış da yapmayı yorumlara bakmanız iyi olur yorumlara bakarsanız benim doğru yaptığımı görürsünüz bazı zamanlar küçük yanlışlarım olabilir o yüzden bir şey olmaz ne yaparsınız bilmem ben doğru cevabı şimdi yollarım çünkü doğru doğru


Atlas832954

    Onlar pilav yer. Dogru cumle bu.


Sessizdam

    Neden eats değil


Hayrunnisa238757

    Bende yapiyorum ama olmuyondiyo.


Serhat_369_369

    "The" anlamıyon açıklayın lutfen


yalda1320

    Durgu javap verdim,ama yanliş dedi


yalda1320

    Durgu javap verdim,ama yanliş dedi


selcukkeyilmazke

    Eat yazacağıma est yazdım amua


tzkprnisndr

    Arkadaşlar beni takip edermisiniz lütfen


tzkprnisndr

    Arkadaşlar beni takip edermisiniz lütfen


tzkprnisndr

    Merhaba ben arkadaş arıyorum benimle arkadaş olurmusunuz


alfa.suga_

    Abi Eat sözünü it diye duydum zekama tükürim ya


Beyzanur689010

    " RİCE " hem PİLAV anlamında hem de PİRİNÇ anlamında mı ?


Elahayalll

    Yav söylüyorum 1000 kere olmuyor


FurkanAzak3

    Arapca ogrenin yigenim ingilizce ise yaramiyo fbi adan bikgi var

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.