1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They eat rice."

"They eat rice."

Çeviri:Onlar pilav yerler.

February 7, 2014

62 Yorum


akirAlbayr

Dogru yazdigim halde yanlis diyor yazdigi dogruda benimki ile ayni :)


Selcen_Ozturk

mümkün değil. küçük de olsa bir hata vardır dikkatli bakın


MusaTayyar

Pirinç farkli pilav farkli biri hammadde digeri yemek yanlışlık var sanirim


Selcen_Ozturk

ingilizcede fark yok


SinanSELVY

Ben cok kötüyüm ya


CevaBveremedi

beni takip edersen yardim ederim imgilizce konusunda :)


Turkiyem.

İngilizcede butun pirinc turlerine rice deniliyor sanirim. Hepsine.


Arzubirol2

Bencede pirinç ve pilavın arasında fark var


akndemir6

BİR CÜMLEDE TÜRKÇEDE İKİ ÇOĞUL OLMAZ.(oNLAR VE YERLER OLMAZ )ONLAR YER OLUR


debby.ryan

Kadinin okudugu gibi okuyunca kabul etmedi bende kendi bildiyum gibi yaptim dogru oldu:-D


Emir951426

Pjogufpnuvuncııg


AkifYozogl

Bir diyerinde "rice" pilinç bir diyerinde ise "rice" pilav ayni sey deyil bence yanlışlık var ...


okan171368

They are eat rice. olmazmi?


yamurzek

Bu the ne anlama geliyor , bi yerler oluyor bi yediler bi yedi kafam karisti vallahi


ZaferKaya12

Onlar pilav yer. (Yerler) arasindaki fark ne. Yer deseydim yanlismi olacakti


[aktif olmayan kullanıcı]

    Pirinç farklı birşey pilav farklı birşey


OrkunAlper

    they eat the rice bunun çevirisi onlar pilavı yerler mi oluyor the koyunca -ı -i çevirisimi elde ediyoruz?


HacerCesur

    They eat the rice dedim neden yanlış kabul edildi "the " kullanılır normalde


SinanSELVY

    Ben Fransızca biliyorum ama İngilizce bilmiyorum


ercan33284

    Neden onlar olunca eat oluyoda o olunca eats oluyo


Mehmet6612

    Çok basitti doğru yaptım


ksas265108

    They eat rwce yazdım kabul etti


Rumeysa204810

    En doğru cevap benim, onlar pirinç pilavı yerler, ama yanlış dedi djdnfnd


aligren

    Onlar pilav yer ile onlar pilav yerler arasında fark yok sanırım?


zeynope

    bence yok herhalde


VestelKatk

    Cooked rice olabilir mi? Yada boiled.


Selcen_Ozturk

    birisi "pilav/pirinç yerler", birisi "pirinç/pilav kaynattılar/pişirdiler". sence olur mu?


ilaydaazkn

    Tamamda piricn ve pilav ingilizcede ayni sey . Vede normaldede cok benizyolarr :)


BelinayCet

    Galiba pilav la pirinç ingiliz cede aynı


Larancesu

    Ben şu anda mikrofonu kullanamama basıyorum (hem de mikrofon açıkken) hic birşey söylemem gerekmiyor


AissEzzhel

    Hepinizmi Cahilsiniz MK'lar


melis723997

    They yerine their olur mu ?


HilalNur12

    Their "onların" demek.Their dersen "onların pilav yerler" olur


SinanSELVY

    Hatayı bulacak kadar İngilizce ancak öğretmenler bilir


EflaCetinkaya

    they are eat rice olması gerekmez mi?


proyazr

    sözü erken söyledim diye yanlış saydı


HayriyeSal

    Eat yer demek ama burada yerler oluyo ama aslinda yerler demek eats


SabirHummatov

    pilav yazdim kabul etmedi


ardasahinn0

    neden pilav kabul ediyor ama pirinç etmiyor çok saçma


mnur.sahin

    Onlar pilavı yerler niye olmuyor


volkanzaro

    The rice olsaydı pilavı yerler'i kastediyor olurdu.Burda rice diyor.


djaffection

    Onlar pilavı yerler yazarken pilavı kelimesi the rice şeklinde oluyor


aytekin06

    nerede kaldı 's' takısı geniş zaman değilmi yahu?


bilgekaganyilmaz

    S takısı geniş zamanda özne he, she, it olursa gelir ama özne I, you, we, they olursa gelmez.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.