1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie ist jetzt in ihrer eigen…

"Sie ist jetzt in ihrer eigenen Welt."

Çeviri:O şimdi kendi dünyasında.

August 27, 2016

6 Yorum


HalukErkan

Bazen "o" cümlede kullanılırsa kabul ediliyor bazen kabul edilmiyor. Burada kabul edildi ve cümle "o" ile başladı. Tuzak gibi, hep ikilemde kalıyorum, kullansam mı, kullanmasam mı diye. Genelde ters köşeye yatıyorum. Tabii ki "benim cevabım doğru" tuşuna başıyorum.


HalukErkan

yani problem rapor et tuşu


SabineBergmann1

Teselli olarak ben Almanım ve aynı şekilde hissediyorum. Duolingo'ya kalmış.


alibektas34

Bugün bana Duolingo'dan bir e-posta geldi. 'Öneriniz kabul edildi' diyor. Önerim; "Şimdi kendi dünyasında." idi. Geç de olsa rapor et butonu işe yarıyor sanırım.


Alper.Deutsch

Benim anlamadığım mevzu burada neden eigen'i dative'e çekimleyip eigener yapmıyoruz.


SabineBergmann1

bu açıklamak çok zor. 'In Ihrer Welt' = Datıf. Şimdi sıfat eklendi. 'In ihrer eigeneM Welt' olmaz (iki tane Datıf olmaz) In ihrer eigeneN Welt doğru. Aynı: am Sonntag - pazar günü, am letzteN Sonntag=letzteN Sonntag - geçen pazar,

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.