"Hogy érezte magát tegnap?"

Fordítás:How did he feel yesterday?

4 éve

8 hozzászólás


sitju
sitju

ezzel így már túlspilázom? how did he feel himself yesterday? mert nem fogadta el :)

4 éve

miklos.balazs

Ebben most nem vagyok teljesen biztos, de mintha angolban a "feel" nem lenne visszaható. Azaz az, hogy "feeling himself" az már egy kicsivel több. Ott már tényleg magát érzi.

4 éve

EvaDemjan

Pedig ez egész biztosan így van, jól tudtad :-) Még annyit hogy a "feel" után melléknév állhat, de határozó nem. Ez alól csak a "well" kivétel, de pl. badly már nem állhat utána csak bad.

4 éve

Kicsi15

Én először azt hittem magázva kérdez nem E/3-ban...

4 éve

miklos.balazs

Ami természetesen helyes is kellene, hogy legyen

4 éve

tucite

En is magazo kerdesnek ertelmeztem. Angolban nincs kulonbseg tegezes es magazas kozott, igy lett magyarul nekem E/2. Elfogadja helyesnek visszahato nevmas nelkul.

3 éve

Csimotababa

igen nekem is a magázódást nem fogadta el,pedig az ugrott be

3 éve

Tamas51

Mert nem is az.

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.