1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er findet einen Apfel."

"Er findet einen Apfel."

Çeviri:O bir elma bulur.

August 27, 2016

6 Yorum


CnbrkArtn

elmayı neden kabul edilmiyor


MeteUlku

"O elmayı bulur." = "Er findet den Apfel." (belli bir elmadan bahsediyorsak bu cümle geçerli olur, belirli artikeller belirli isimler için kullanılır.)


humetin

Er wohnt in einem Apfel =

Der Wurm im Apfel =


humetin

Er findet den Apfel =


humetin

Die Kinder finden eine Ente. =


ltfi396716

gelecek zamanla şimdiki zamanı nereden bileceğiz nasıl ayırt edeceğiz ayrıca ein Apfel ile einen Apfel arasındaki fark nedir "einen Apfel" bir elmayı değil midir?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.