1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er findet einen Apfel."

"Er findet einen Apfel."

Çeviri:O bir elma bulur.

August 27, 2016

5 Yorum


CnbrkArtn

elmayı neden kabul edilmiyor

August 27, 2016

MeteUlku

"O elmayı bulur." = "Er findet den Apfel." (belli bir elmadan bahsediyorsak bu cümle geçerli olur, belirli artikeller belirli isimler için kullanılır.)

August 27, 2016

humetin

Er wohnt in einem Apfel =

Der Wurm im Apfel =

October 18, 2018

humetin

Er findet den Apfel =

October 23, 2018

humetin

Die Kinder finden eine Ente. =

October 31, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.