"At the moment I do not have a job."

Fordítás:Pillanatnyilag nincs munkám.

February 7, 2014

56 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


faragoherta

At the moment I do not have a dog..... ezt értem.


LyricsHaxe

én is... aztán gondolkodtam... és rájöttem hogy semmi köze a kutyának ehhez a témához... :P :D


timero

Meglepően én is ...


Anwar42

Nálam is. Én ezt jelentem!


andrea.saj

Én is dogot hallottam, de ha egyszer melós.szekcióban vagyunk inkább jobot írtam :-)


jujuka9

Én is kutyát értettem.


Alabamasraya

én is elsőre...aztán ismétlésre lassítva már job


Vi2ualRhythm

Én is kutyául jártam...


Devourer.

elnézést sok embert kérdeztem, inkább dzsáb vagy dzsob nak ejtik, itt dob(g) nak értem...


plumbum44

én is dáb-nak hallom;itt tudjuk,hogy munkáról van szó,de egy idegen szövegben nehéz megfejteni,hiszen dzs-vel tanuljuk.


_MaZsola_

Én is dog-ot értettem... :p


erszenyk

Itt "dog"-ot lehet érteni, akárhányszor meghallgatom. Lassítva már "job"-ot mond. Javítani kellne!


P.Gabor

a " have not " nem lenne jó?


[törölt felhasználó]

    ez a have nem az a have, így itt nem lenne jó (a have rengeteg módon használatos, ez itt a birtoklást kifejező have, Te pedig szerintem az igeképző have-re gondoltál)


BekPter

    kicsit nyeli a dzs-hangot :-)


zuggozs

    Azt mondja: ...dooog


NathanSkyer

    senki nem értett munkát?....akkor nem én vagyok hülye, hanem a progi rossz,huh :)


EszterZubor

    Hát en job ot értettem eleve foglalkozásrol van szó ebben a témában és a mondatban semmi koze a kártyához.Ha valaki nem erti elsőre akkor meg kell hallgatni lassitva is és ha hatszor hallgatod meg az sem baj mert berogzul az egész.nem mindig a program a hibás ha valamit nem tudunk! !!


Bekesi52

    Hát, ezt a szót (job) ugye egyszer s mindenkorra megtanultuk. :)


Gallpapa

    Legyetek szivessek ugyanezzel a lelkesedéssel , irjatok a gépháznak, mert akkor ki is javitják!


Gallpapa

    Az jó hogy itt hőbörögtök, de mi lenne ha a gépházat tisztelnétek meg evvel a 44 bejegyzéssel. Lehet hogy javitanának a problémán?


unique.chris.adam

    dob..... én ezt értem :D de jobot írtam


liveymoore

    that's nice. AT THE MOMENT I HAVE A DOG


brutus01

    A have tagadása (nincs értelemben) nem have not-tal , hanem have not got-tal történhet. A got ilyenkor kötelező.


Balupapa

    Illetve don't have is megfelelő.


E.K.9

    wow, don't have = do not have ami ugye a "feladvany"


Balupapa

    Nem tudtam eldönteni, hogy kötekszel-e. Azért írtam amit írtam, mert abban igaza van brutusnak, hogy "haven't" forma csak akkor létezik, ha a have segédige, de ha "nincs" értelemben van használva, akkor nem csak a haven't got létezik, hanem a "don't have" is, tehát jó a megoldás.


r0b33

    talán le kéne licenszelni a google Text-To-Speech engine-jét a fordítóból, és nem lennének ilyen gondok... hogy az milyen gyönyörűen beszél!! még magyarul is.


Leving

    pontosan! DOG-ot mondott tuti!


Pendra37

    Lassítva is inkább dog-ot mond.


MrkRaffo

    Én is dog-ot értettem...:D


TamsCserna

    qtyául mást hallottam, pedig 2x is meghallgattam...


Bagyes

    Be lehet dilizni a rettenetes kiejtésű géphangoktól. Nyilvánvalóan dog és nem job. A g tisztán hallatszik. Feladom!!!


Ananael

    pedig "dog"-ot mond, vagy megsüketültem


plumbum44

    Engem a szövegértésben a "do=dzsu..." zavart meg.Ezt ebben a szövegkörnyezetben így kell kiejteni?


vaclavpacel

    Szintén zenész még a teknős sebességben is,de a témakör kizárja a blökit.


K.G.P.

    Azt mondja, hogy dob.


Harold69.uk

    At the moment I do not have a job."véletlenül kicsi i-t írtam és nem fogadta el :(


senorana

    Ez tuti hibás angol! Nem is ezt mondja!


Rebid2002

    Job? Előbb inkább dog vagy valami olyasmi¡


Uwe-DudiBerecz

    Hallható a b betű,ezért kéne rájönni,hogy az job.


FehrAnna8

    Miért nem kapom meg a hibátlan feladatokért a koronát????


zalan0323Hun

    Jelenleg nincs állásom miért nem jó?

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.