1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The boys eat rice."

"The boys eat rice."

Çeviri:Oğlanlar pilav yerler.

February 7, 2014

23 Yorum


mkemal

"Erkekler pilav yer" doğru sayılmaz mı? Girls kızlar oluyor ama boys neden erkekler olmuyor. Günlük kullanımda oğlan diyen var mı gerçekten.


EdaCeylan

"The girls" "kızlar" olarak cevriliyor ama "the boys" neden "cocuklar" oluyor??


Shiro331245

Boys, "Erkekler" anlamına da gelir. Bu bağlamda "Erkekler pilav yer" cevabı doğru kabul edilmelidir.


hedaGezgin

"Erkekler pilav yer" doğru sayılmaz mı?


FURKAN409790

abi boys dediği oğlanlar çocuklar erkekler çoğul olarak kullanılır sonuçta oğlanlar diyoruz hata diyor


zeya539883

Soyluyorum anlamiyor


Ahmet406732

Erkekler pilav yerin neresi yanlış siliyorum oyunu


evvalGzbyk

Boy daha çok erkek çocuklar ve genç oğlanlar için kullanılır


atilazsoyd

erkek çocuklar prinç yer.


sinan170960

Rice= pirinç olmasi lazim


aykutelebi

Tamam doğru pirinç


evvalGzbyk

Evet o anlamıda var ama kim sert pirinç yer ki


Emre407575

"Erkekler pilav yer" doğru ama yanlış cevap diyor. Duolingo'da daha birçok hata mevcut birçok soruya doğru cevap vermeme rağmen yanlış diyor.


BuseNaZ33

Boys erkekler,oğlanlar olması lazım


gulay750596

Kimi klavyelerde ı i veya ğ g olarak çıkıyor bunları sistemin doğru kabul etmemesi istegimizi kırıyor sistemin anlam değişmedikçe bunları doğru kabul etmesi gerekir bende bu sebepten başka proğrama geçebilirim


zeynep219768

"Boy"un kelime anlamı oğlan iken neden boys "oğlanlar" anlamına gelmiyor


evvalGzbyk

Zaten boys o anlama geliyor


IronXeok

Pirinç yeseler farklı mı oluyor?


amedDino1

Günlük türkçe dilinde oğlan kelimesi pek kullanılmaz aslında erkek daha makul


ElvinUZUN2

pirinç diye tanıtıp pilav diyorsun

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.