1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bizim mavi ayakkabılarımız v…

"Bizim mavi ayakkabılarımız var."

Çeviri:We have blue shoes.

February 7, 2014

18 Yorum


barissalman

'We' yerine 'our' olmama sebebi 'have' olmasindanmi?


EdaAkd

have=sahip sence "biz sahibiz" mi demek daha doğru olur yoksa "bizim sahibiz" mi :)


Hardworkingirl

Biz sahipiz We have got olması gerek


YusufCem2

Ayni hatayi bende yaptim


Eflatun.PP

Got takısı ne zaman gelir bilgilendirebilirmisiniz?


Selcen_Ozturk

"have" sahiplik anlamını taşıdığında yerine "have got" da kullanılabilir (genelde İngiliz İngilizcesinde kullanılır). anlam değişmez


AyeglDikme

Got takisi british yani ingiliz ingilizcesinde vardır. Eğer got takisi yoksa american ingilizcesidir


totman26

Hangi ayakkabidan soz edildigi bilindigine gore onune the gelmesi gerekmezmiydi?


emo579623

Ayakkabilar diyor çoğul kullanması lazım


ZuhalYldz

We yerine our kullanilmaz mi ??


pesmakinesi

our dan sonra isim gelmesi gerekir have bi fiil


etkakacan

" Our shoes are blue " neden olmaz ?


fatmatokmak

.... Aslında incelersek çok şey çıkar


birsu117146

neden we have the blue shoes yazamıyoruz


feritduman

Ayakkabinin rengi belli,siyah ayakkabı demis oyuzden herhangi bir ayakkabi olsaydi the takısı gelirdi


yasin123434

Neden we have the blue shoes olmadı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.