"Bizim mavi ayakkabılarımız var."

Çeviri:We have blue shoes.

February 7, 2014

25 Yorum

Konu önem sırasına göre

barissalman

'We' yerine 'our' olmama sebebi 'have' olmasindanmi?

March 5, 2014

Selcen_Ozturk

evet

March 5, 2014

barissalman

cok saol

March 6, 2014

EdaAkd

have=sahip sence "biz sahibiz" mi demek daha doğru olur yoksa "bizim sahibiz" mi :)

April 18, 2014

Hardworkingirl

Biz sahipiz We have got olması gerek

December 6, 2014

YusufCem2

Ayni hatayi bende yaptim

September 4, 2015

yunusemreeldem

????????????

September 6, 2016

yunusemreeldem

evet

September 6, 2016

Samet34Samet57

Evet. Doğru

October 1, 2019

Eflatun.PP

Got takısı ne zaman gelir bilgilendirebilirmisiniz?

February 7, 2014

Selcen_Ozturk

"have" sahiplik anlamını taşıdığında yerine "have got" da kullanılabilir (genelde İngiliz İngilizcesinde kullanılır). anlam değişmez

February 13, 2014

AyeglDikme

Got takisi british yani ingiliz ingilizcesinde vardır. Eğer got takisi yoksa american ingilizcesidir

November 18, 2014

totman26

Hangi ayakkabidan soz edildigi bilindigine gore onune the gelmesi gerekmezmiydi?

August 13, 2014

emo579623

Ayakkabilar diyor çoğul kullanması lazım

October 4, 2017

ZuhalYldz

We yerine our kullanilmaz mi ??

October 1, 2014

Hardworkingirl

Biz sahibiz demek daha mantıklı ve anlamlıdır bu yüzden We kullanırız

December 6, 2014

pesmakinesi

our dan sonra isim gelmesi gerekir have bi fiil

October 3, 2014

cgtytuylu

We have in kisaltmasi olan we've kullandim neden kabul edilmiyor

March 6, 2014

Selcen_Ozturk

kısaltma sadece have yardımcı fiilken yapılır (mesela present perfect I've done), ana fiilken pek yapılmaz

March 6, 2014

aytekin06

The kullanımı neden yok belirli bir ayakkabı şimdiden cevap için teşekkürler

September 18, 2014

erdoganaksoy

Has desek olmuyomu?

September 11, 2014

ayperi95

Own da sahip olmak demek ama nedense kabul etmiyor?!

September 27, 2014

talihsiz

ayperi OWN kendi demek. Yani kendi ayakkabısı, kendi gözlüğü vb. ifadeler için kullanılır.

September 27, 2014

caner434

We degilde our olmuyormu

October 21, 2014

Samet34Samet57

Küfür yerimi bura?

October 1, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.