1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A day has twenty-four hours."

"A day has twenty-four hours."

Çeviri:Bir günde yirmi dört saat vardır.

February 7, 2014

15 Yorum


simendifer

"Bir günde 24 saat vardır" cevabını kabul etmedi. Doğru cevap olarak verilenlerde ise iki cümle var, ki şöyle; "Bir günde 24 saat var", "Bir günde yirmi dört saat vardır"... Allah aşkına söyler misiniz? Ne fark var?


ErdiTartar

"İn a day" demiyorki ama "a day has" diyor. Yani "bir günde" değil "bir günün" doğru olması gerek ama kabul etmedi


Selcen_Ozturk

dilbilgisi olarak evet ama Türkçede "Bir gunun yirmi dort saati var" diye bir cümle kurmayız; İngilizcede ise bunu "has" ile ifade etmek normaldir.


omaromaro

dogrusu '' Günün yirmi dört saati var'' cevabi secenekler icinde yer almalidir. Cünkü en dogru karsiligi budur. Kaldi ki türkce de kullnilmiyor olmasi bu cümlenin Türkce dil bilgisi krallarina uymadigi yada dil bilgisi acisindan yanlis bir cümle oldugu anlamina gelmez. saygilarimla


trndsttr1

Türkçe dusunmeyin diyordunuz peki ona ne oldu ?


VOLTAJCI

Bir günde yirmi dört saat vardır dedim kabul etmedi . Sadece dır eki yüzünden yanlış mı oldu


Handenurim

Var veya vardir, ne farki var? İkisi de dogru olmasi gerek.


onurcam35

"Gunun yirmi dort saati vardir" cumlesini kabul etmedi. -dir ekini yani. Neden acaba?


abdllhkoca

1 gundr 24 saat vardir kabul edilmeli bence


Halilibrah487393

Birgunde 24 saat vardır ile var arasında ne gibi bir fark var anlamadım gitti


NilferAKGL

Bir günün yirmi dört saati vardır kabul edilmedi oysa tam Türkçe anlamını karşılıyor.


muratFidan8

Saçma sapan şeyler yazmayın


drgokhan1

In one minute there are sixty seconds burdada there ile kurmuş oh kafasına göre cümle yapıyorlar have nerede


NurettinFa

Ya saçma saçma yerlerden puan kırıyor kabul etmiyor!"Bir günün 24 saati var"Ne diyim dualingo sabır öğretiyorsun bana.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
Başla