1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The European shoes are perfe…

"The European shoes are perfect!"

Çeviri:Avrupai ayakkabılar mükemmel!

February 7, 2014

13 Yorum


shenohol

Avrupai ayakkabılar mükemmel! - Avrupa ayakkabıları mükemmel!


baki_karakus

benim sorum biraz farklı: ben 8. seviyedeyim ve 2. seviyedeki shenohol de aynı soruyu cevaplamış. bu iş nasıl oluyor.


altunufuk

Bağlantıda, seviyelere erişmek için gereken toplam puanları ve seviyeleri atlamak için gereken puanları derlemişler. Aklıma gelen tek açıklama seviye tespit sınavı yaparken bu soruya denk gelmiştir ve sınav sonucunda üçüncü seviye olmak için gereken 120 puanı alamamıştır.

comment/1358479


Defne969267

Sertika vermiyorlar beni İngilizce bilmediğim için yanlışlıkla bastığım bir yerden paralı üye yaptılar ve taksit maksit hikaye ben ücretsiz diye başladım Ve kartımdan 300 TL çektiler şikayet edecek yer yok muhatap yok sanırım tüketici hakları mahkemesine itiraz edeceğim


mserbet1

avrupai yanlış çeviri. Avrupai demek avrupalıya benzer, avrupaya özgü gibi anlamlara gelir. Burada avrupa ayakkabıları olmalıydı.


erkankonevi

"Avrupai ayakkabılar harika" yazınca kabul olmadı. Türkçede iki kelimeyi de aynı anlamda kullanmaz mıyız?


Orta_parmak

HARİKA= EXCELLENT MÜKEMMEL=PERFECT


AykutGkbay

mükemmel de olur müthiş te. müthiş yanıtının da doğru olması gerekir


FerhatAy2

Buradaki kelimeler yanlış


dilsad339948

Kafamda deli sorular..The European shoes derken basa the koyuyoruz ama French bread derken koymuyoruz. Sebebini aciklayabilir misiniz?


hakanihat

Avrupai nedir ya bu ne sacmalik


huseyinkuruoglu

"Avrupa ayakkabıları" diye çevirsek daha şık duracak gibi.


Ayhan306643

"Avrupa'nın ayakkabıları mükemmel" bu çeviri yanlış ????

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.