1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The European shoes are perfe…

"The European shoes are perfect!"

Çeviri:Avrupai ayakkabılar mükemmel!

February 7, 2014

8 Yorum


shenohol

Avrupai ayakkabılar mükemmel! - Avrupa ayakkabıları mükemmel!


baki_karakus

benim sorum biraz farklı: ben 8. seviyedeyim ve 2. seviyedeki shenohol de aynı soruyu cevaplamış. bu iş nasıl oluyor.


altunufuk

Bağlantıda, seviyelere erişmek için gereken toplam puanları ve seviyeleri atlamak için gereken puanları derlemişler. Aklıma gelen tek açıklama seviye tespit sınavı yaparken bu soruya denk gelmiştir ve sınav sonucunda üçüncü seviye olmak için gereken 120 puanı alamamıştır.

comment/1358479


hakanihat

Avrupai nedir ya bu ne sacmalik


huseyinkuruoglu

"Avrupa ayakkabıları" diye çevirsek daha şık duracak gibi.


Ayhan306643

"Avrupa'nın ayakkabıları mükemmel" bu çeviri yanlış ????


mserbet1

avrupai yanlış çeviri. Avrupai demek avrupalıya benzer, avrupaya özgü gibi anlamlara gelir. Burada avrupa ayakkabıları olmalıydı.


erkankonevi

"Avrupai ayakkabılar harika" yazınca kabul olmadı. Türkçede iki kelimeyi de aynı anlamda kullanmaz mıyız?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.