Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Čí kočky pijí víno?"

Překlad:Whose cats drink wine?

před 2 roky

4 komentáře


IngridPolk

Může existovat "Whose cats does drink wine"?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

To určitě ne. Kdybyste se zeptala na "Whose cats do drink wine?", dávalo by to větší smysl. Nicméně když je ve větě "whose" a vztahuje se k němu sloveso, inverze s pomocným slovesem "do" se nepoužívá.

před 2 roky

IngridPolk

Množné číslo s "does"!!! To jsem tomu dala! Školácká chyba. A za to ostatní díky za vysvětlení.

před 2 roky

Karoliina765050

Jeste dodam, ze strukturou 'Whose cats do drink wine?' zduraznujeme to, ze sloveso je v kladnem tvaru. Priklad: 'Yes, I know that cats usually don't drink wine. But whose cats do drink wine?'

před 4 měsíci