"A lánynak van egy egere."

Fordítás:The girl has a mouse.

February 7, 2014

9 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


KonnyuFanni

a lánynak nem úgy kellene angolul hogy "gilr's"? mert csak úgy fogadja hogy girl.. az teljesen egyszerű lány. nem?


Shibelion

Ennek így van értelme, ahogy van. Fogadd el. Egyébként ott van a has, úgyhogy nem.


andreanyitrai777

Miert nem jo she-vel?


Shibelion

Mert a she az egy névmás és nem főnév.


[törölt felhasználó]

    The girl's a mouse. Nem fogadta el. Mit vétettem el? Kérem a segítségét. Előre is köszönöm


GerleiIstv1

    "The girl's mouse." = A lány egere. Az "a"-val nincs értelme.


Katalin71014010

    "Has a. Sokszor belebotlok.


GerleiIstv1

    A számítógépéhez. :-)

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.