1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A lánynak van egy egere."

"A lánynak van egy egere."

Fordítás:The girl has a mouse.

February 7, 2014

5 hozzászólás


andreanyitrai777

Miert nem jo she-vel?


Shibelion

Mert a she az egy névmás és nem főnév.


KonnyuFanni

a lánynak nem úgy kellene angolul hogy "gilr's"? mert csak úgy fogadja hogy girl.. az teljesen egyszerű lány. nem?


Shibelion

Ennek így van értelme, ahogy van. Fogadd el. Egyébként ott van a has, úgyhogy nem.


Molnar1953

The girl's a mouse. Nem fogadta el. Mit vétettem el? Kérem a segítségét. Előre is köszönöm

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.