1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie trinken das Wasser."

"Sie trinken das Wasser."

Çeviri:Onlar suyu içiyorlar.

August 28, 2016

8 Yorum


Ezgi551039

Siz suyu içiyorsunuz da oluyo


Burhan.kck

sie/Sie : 1. "sie" onlar anlamında kullanılır. 2. "Sie" Saygınlık belirtir. Siz anlamında kullanılır. Burada cümlenin başında olduğu için; 1. " Siz suyu içiyorsunuz." 2. " Onlar suyu içiyorlar." 2 şekilde de olur diye düşünüyorum. Yanlışım varsa düzeltin lütfen


Eren594020

Şu "trinken" coğul ek mi?


AhmetEsat19

ya arkadaşım kaç kez daha böyle yanlış olacak onlar su içiyorlar ile onlar suyu içiyorlar arasında ne fark var allah aşkına cevap verin dellendim iyice


mazlumay4

Zamirlere gelen e st en t en çekimlerini bilmeyenlerin yanlış cevaplanması normal.. Fiilin yalın haliyle yazılan "trinken", iki ayrı kişi zamirine gelir. Biri wir ( biz) diğeri sie (onlar).. Fiil çekimleri konusuna bakınız..


elifkooken

ek çoğullarda "en" eki oluyor


nur623160

Onlar su içiyorlar da olur

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.