"Sie trinken das Wasser."

Çeviri:Onlar suyu içiyorlar.

August 28, 2016

6 Yorum


Ezgi551039

Siz suyu içiyorsunuz da oluyo

September 9, 2018

Burhan.kck

sie/Sie : 1. "sie" onlar anlamında kullanılır. 2. "Sie" Saygınlık belirtir. Siz anlamında kullanılır. Burada cümlenin başında olduğu için; 1. " Siz suyu içiyorsunuz." 2. " Onlar suyu içiyorlar." 2 şekilde de olur diye düşünüyorum. Yanlışım varsa düzeltin lütfen

October 6, 2019

Eren594020

Şu "trinken" coğul ek mi?

January 7, 2017

ElifNazKok

evet

September 12, 2017

ElifNazKok

ek çoğullarda "en" eki oluyor

September 12, 2017

nur623160

Onlar su içiyorlar da olur

September 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.