Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ich habe einen Apfel."

Çeviri:Bir elmam var.

1 yıl önce

9 Yorum


zgn3964362

Normal yazıda ein apfel Cümle içinde einen apfel olmasının nedeni nedir?

1 yıl önce

HalukManav

"haben" filli "akkusativ" artikel alır. Ama hala "herhangi bir elma". Yani çekimlerde "fiillere" bağlı durum.

1 yıl önce

SiriusBlack99

Sahip olma ekinin öznelere göre nasıl olduğunu anlatır mısınız?

1 yıl önce

ANL-minecr

Ich habe Du hast Er/sie/es hat Wir haben Ihr habt sie/Sie haben

3 hafta önce

doguusiren

vardır yazıyoz var diyo

1 yıl önce

Sudenaz.Deliiba

Anladım fakat siz olasılık ihtimali kattığınız için de kabul etmemiş olabilir

11 ay önce

efsan1907

benim bir tane elmam var' neden kabul edilmiyor

8 ay önce

humetin

Tam çeviri = Bir elmaYA sahibim. Neye ? Elmaya / Was hast du? Ich habe einen Apfel. Neyin var ? Bir elmam var.

7 ay önce

zeynep809433

Benim bir elmam varı neden kaul etmiyor :@

1 hafta önce