1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich habe einen Apfel."

"Ich habe einen Apfel."

Çeviri:Bir elmam var.

August 28, 2016

9 Yorum

Konu önem sırasına göre

zgn3964362

Normal yazıda ein apfel Cümle içinde einen apfel olmasının nedeni nedir?

January 7, 2017

HalukManav

"haben" filli "akkusativ" artikel alır. Ama hala "herhangi bir elma". Yani çekimlerde "fiillere" bağlı durum.

June 14, 2017

SiriusBlack99

Sahip olma ekinin öznelere göre nasıl olduğunu anlatır mısınız?

November 12, 2016

UnPiccoloCuore

Ich habe Du hast Er/sie/es hat Wir haben Ihr habt sie/Sie haben

July 27, 2018

doguusiren

vardır yazıyoz var diyo

March 8, 2017

Sudenaz.Deliiba

Anladım fakat siz olasılık ihtimali kattığınız için de kabul etmemiş olabilir

September 10, 2017

efsan1907

benim bir tane elmam var' neden kabul edilmiyor

November 26, 2017

humetin

Tam çeviri = Bir elmaYA sahibim. Neye ? Elmaya / Was hast du? Ich habe einen Apfel. Neyin var ? Bir elmam var.

January 17, 2018

zeynep809433

Benim bir elmam varı neden kaul etmiyor :@

August 8, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.