1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich habe einen Apfel."

"Ich habe einen Apfel."

Çeviri:Bir elmam var.

August 28, 2016

12 Yorum


zgn3964362

Normal yazıda ein apfel Cümle içinde einen apfel olmasının nedeni nedir?


HalukManav

"haben" filli "akkusativ" artikel alır. Ama hala "herhangi bir elma". Yani çekimlerde "fiillere" bağlı durum.


humetin

Tam çeviri = Bir elmaYA sahibim. Neye ? Elmaya / Was hast du? Ich habe einen Apfel. Neyin var ? Bir elmam var.


SiriusBlack99

Sahip olma ekinin öznelere göre nasıl olduğunu anlatır mısınız?


UnPiccoloCuore

Ich habe Du hast Er/sie/es hat Wir haben Ihr habt sie/Sie haben


doguusiren

vardır yazıyoz var diyo


zamanegencitr

Anladım fakat siz olasılık ihtimali kattığınız için de kabul etmemiş olabilir


efsan1907

benim bir tane elmam var' neden kabul edilmiyor


LoserDuck

Duyduğun şeyi ALMANCA olarak yazman gerekiyor


zeynep809433

Benim bir elmam varı neden kaul etmiyor :@


LoserDuck

Duyduğun şeyi ALMANCA olarak yazman gerekiyor


davut700855

Dogrusu benim bir elmam var olmaliydi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.