"Sie essen Brot."

الترجمة:هم يأكلون خبزاً.

August 28, 2016

11 تعليقًا


omarshs

طيب ليش ما خلوني اختار جوابين وعلى رغم ال2 صخ


AdelKoli

هم يأكلون خبزاً


MohammedAb749269

Sie احترام للمفرد و sie للجمع


MostafaEln83070

ازاي افرق بين sie للمفرد و sie للجمع


BeterBeter1

بتكون اس كبير Sieللجمع


MeladSaeed

ايوه بس دي اول الجمله فا ديما بتبقا Sie


alialawee

ممكن ترجمة


EmanMagdy253583

ايه الفرق بين sie للمفرد المؤنث وللجمع والاحترام كيف افرق بينهم


husam561616

هم يأكلون خبزاً


Ferad29216

هنا في الحالتين تكتب Sie بالحرف الكبير

تعلم الألمانية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.