"SieessenBrot."

الترجمة:هم يأكلون خبزاً.

منذ سنتين

10 تعليقات


omarshs

طيب ليش ما خلوني اختار جوابين وعلى رغم ال2 صخ

منذ سنة واحدة

AdelKoli

هم يأكلون خبزاً

منذ سنتين

MohammedAb749269

Sie احترام للمفرد و sie للجمع

منذ سنتين

MostafaEln83070

ازاي افرق بين sie للمفرد و sie للجمع

منذ سنة واحدة

BeterBeter1

بتكون اس كبير Sieللجمع

منذ سنة واحدة

MeladSaeed

ايوه بس دي اول الجمله فا ديما بتبقا Sie

منذ سنة واحدة

NhIF6

أنت غبي

منذ سنة واحدة

alialawee

ممكن ترجمة

منذ سنتين

EmanMagdy253583

ايه الفرق بين sie للمفرد المؤنث وللجمع والاحترام كيف افرق بينهم

منذ سنة واحدة

husam561616

هم يأكلون خبزاً

منذ 11 شهرًا
تعلم الألمانية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.