"Sie essen Brot."

الترجمة:هم يأكلون خبزاً.

August 28, 2016

11 تعليقًا


omarshs

طيب ليش ما خلوني اختار جوابين وعلى رغم ال2 صخ

May 1, 2017

AdelKoli

هم يأكلون خبزاً

September 14, 2016

MohammedAb749269

Sie احترام للمفرد و sie للجمع

September 25, 2016

MostafaEln83070

ازاي افرق بين sie للمفرد و sie للجمع

February 17, 2017

BeterBeter1

بتكون اس كبير Sieللجمع

April 13, 2017

MeladSaeed

ايوه بس دي اول الجمله فا ديما بتبقا Sie

July 23, 2017

NhIF6

أنت غبي

October 2, 2017

alialawee

ممكن ترجمة

August 28, 2016

EmanMagdy253583

ايه الفرق بين sie للمفرد المؤنث وللجمع والاحترام كيف افرق بينهم

August 19, 2017

husam561616

هم يأكلون خبزاً

January 1, 2018

Ferad29216

هنا في الحالتين تكتب Sie بالحرف الكبير

March 14, 2019
تعلم الألمانية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.