Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"Sie essen Brot."

Translation:هم يأكلون خبزاً.

1 year ago

10 Comments


omarshs

طيب ليش ما خلوني اختار جوابين وعلى رغم ال2 صخ

1 year ago

AdelKoli

هم يأكلون خبزاً

1 year ago

MohammedAb749269

Sie احترام للمفرد و sie للجمع

1 year ago

MostafaEln83070

ازاي افرق بين sie للمفرد و sie للجمع

1 year ago

BeterBeter1

بتكون اس كبير Sieللجمع

1 year ago

MeladSaeed

ايوه بس دي اول الجمله فا ديما بتبقا Sie

1 year ago

NhIF6

أنت غبي

10 months ago

alialawee

ممكن ترجمة

1 year ago

EmanMagdy253583

ايه الفرق بين sie للمفرد المؤنث وللجمع والاحترام كيف افرق بينهم

1 year ago

husam561616

هم يأكلون خبزاً

7 months ago