1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They include the dates."

"They include the dates."

Fordítás:Beleveszik a dátumokat.

February 7, 2014

39 hozzászólás


ZsoltKovcs11

Erről egy vicc jut eszembe: - Az idő pénz! Gondolta a pincér, és hozzáadta a számlához a dátumot :)


barba.g

Ez egy szép, kerek, magyar mondat, és még értelmes is...


P.Gabor

egyre több a lehetetlen mondat lehetetlen fordítása


fectroll

,,,lehetetlen embereknek...


bgdssusu

Ezekre a példamondatokra nincsenek szavak... Némelyik elképesztő nagy ökörség


Cocola119

Mondja már meg nekem valaki,hogy mi a búbánatos eget jelent az magyarul,hogy "Beleértik a dátumokat"!!!


Katalin571415

Tartalmazzák a dátumokat - elfogadta, és ennek így van is értelme.


epito3

Tartalmazzak a datumokat


fectroll

A pontos: Azok tartalmazzák a dátumokat.


Varga.Ibolya

Csak épp azt nem fogadja el


colnago001

néha elképesztőek ezek a példamondatok ...


Mriusz5

A magyar fordításával van baj. Értelmesen: Tartalmazzák a dátumokat.


beszamolo

Bocs, de mi az, hogy "ők tartalmazzák a dátumokat????


fectroll

">>>Azok<<< tartalmazzák a dátumokat."


synthreetic

Sztem a 'beleértik a randikat' értelmes lenne, de nem fogadja el


muszlimah

randevúkat kellet volna irni es akkor muszaj elfogadniuk


AnikMezei

ez érdekes... én ezt a mondatot a büdös életbe nem hallottam senkitől. Nincs értelme!


fectroll

Because you're too young. :)))))))


fectroll

Melleleg én is elrontottam, csakhogy én a többesszámot rontottam. Hogy hogyan? Dátumokat helyett dátumot írtam.... :)


Ofelsege

remélem amikor az angolok tanulnak magyarul ilyen vagy ehhez hasonló értelmes mondatokkal rongálják az idegeiket, hogy azt mondhassák ezek a magyarok milyen hülyék !!:)))


gotaTemesv

Jó lenne, ha magyarul nem próbálna senki megtanítani!


TamsMolnr303696

Hát ez elég "magyartalan"....


samyge

Mivel olyan sok "vélemény" van erről a mondatról megeröltettem magam és kibővítettem. Pl a recepcion a hotel személyezete a számlába , "beleértik az érkezés és a távozás dátumát" Englishül ugye dátumokat :) Igy ehető ?


FtosGbor

Különbséget tesz a 'beleszámolják' és a 'beleszámítják' közt holott amúgy ugyanaz a kettő. Nem fogadja el az előbbit. Ez hiba.


joye23

Lehet én nem tudok magyarul, de ez mi... ?


fectroll

P É L D A M O N D A T


nagyfa11

"Beleértik a randikat" vagy "Beleszámítják a randikat.". Miért nem fogadja el? A "they" személyekre utal, s mivel a "date" randit is jelent, elfogadhatóbb ez a válasz.


fectroll

Beleszámítják a dátumokat.


Kincskereso

Beleszámítják a datolyákat? Nem mertem beírni ;) majd legközelebb ;)


Cernyr

Természetesen nem fogadja el :)


[törölt felhasználó]

    Nekem nem fogadta el... Pedig a szállítmányba beleérthetnék a datolyákat...


giE225

    A tartalmazzák a dátumokat értelmesebb lenne.


klaril

    Jó lenne, ha használható mondatokat kapnánk!


SosZoltn3

    Ertelmetlen es duhito


Guts299874

    Létező mondat, csak hasznát nem veszed X"D


Verzso46

    A pincéres tréfa mindent visz!

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.