"Αυτός ακόμη έχει την κάρτα μου."

Μετάφραση:He still has my postcard.

August 28, 2016

4 σχόλια


Theofa

Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με το "still" μπαίνει πριν το ρήμα ή μετά. ρωτάω γιατί από ότι θυμάμαι σε κάποια άλλη πρόταση το είχα βάλει μετά το ρήμα "to be". Δηλαδή ήταν : "He is still...." Ευχαριστώ!!!!

August 28, 2016

D_..
Mod

    Το still μπαίνει πριν από τα ρήματα, με εξαίρεση το ρήμα to be. (Πηγή)

    August 28, 2016

Theofa

    σε ευχαριστώ πολύ!!

    August 29, 2016

Ioanna678593

    Νομίζω ότι είναι λάθος η επιλογή της μετάφρασης "He still has my postcard " γιατί postcard σημαίνει ταχυδρομική κάρτα και όχι μια οποιαδήποτε "κάρτα"

    March 7, 2018
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.