Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Αυτός ακόμη έχει την κάρτα μου."

Μετάφραση:He still has my postcard.

πριν από 1 χρόνο

4 σχόλια


Theofa
Theofa

Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με το "still" μπαίνει πριν το ρήμα ή μετά. ρωτάω γιατί από ότι θυμάμαι σε κάποια άλλη πρόταση το είχα βάλει μετά το ρήμα "to be". Δηλαδή ήταν : "He is still...." Ευχαριστώ!!!!

πριν από 1 χρόνο

D_..
D_..
Mod

Το still μπαίνει πριν από τα ρήματα, με εξαίρεση το ρήμα to be. (Πηγή)

πριν από 1 χρόνο

Theofa
Theofa

σε ευχαριστώ πολύ!!

πριν από 1 χρόνο

Ioanna678593
Ioanna678593

Νομίζω ότι είναι λάθος η επιλογή της μετάφρασης "He still has my postcard " γιατί postcard σημαίνει ταχυδρομική κάρτα και όχι μια οποιαδήποτε "κάρτα"

πριν από 5 μήνες