Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Portakal yiyor."

Çeviri:Sie isst Orangen.

0
1 yıl önce

9 Yorum


SemaKenTah

Portakal tekil olduğu zaman "orange" olmuyor mu? Portakal yiyor: Sie isst Orange??

3
Cevap ver1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet ama tekil çoğul kullanımı Türkçe ve Avrupa dilleri arasında tutarlı değil genelde. " Sie isst Orange" Almanca kuralları açısından tamamen yanlış ve dolayısıyla anlamsız. Buraya da bakabilirsiniz: https://www.duolingo.com/comment/13339297

2
Cevap ver1 yıl önce

SemaKenTah

Teşekkürler.

0
Cevap ver1 yıl önce

MineCihang

Apfel elma değilmi apfelsinen olunca portakal mı oluyor

0
Cevap ver1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

3
Cevap ver1 yıl önce

ONURFULYA

soruda portakal tekil değilmi

0
Cevap ver1 yıl önce

HalitShael

Cinsiyet belirtmiyor ki.. Er ve Sie için de essen fiilinin çekimi isst değil mi? Yani Er/Sie isst aynı anlamda...

0
Cevap ver1 yıl önce

humetin

Um eine Orange zu essen, muss man genau wissen, wie man sie schälen kann. (Schreibt man so?)

0
Cevap ver9 ay önce

fufiger

bence bununla ılgılı tartısmayın bence doru

0
Cevap ver8 ay önce