A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A férfiak elolvassák az újságot."

Fordítás:The men read the newspaper.

0
4 éve

9 hozzászólás


somageri2002

Mert a férfonak a többes száma men a nőnek meg women

4
Válasz4 éve

Hanolka

Nem értem, mi jelöli a tárgy esetet: újságot?

0
Válasz4 éve

patakocska64

A mondatban a targykent szereplo szot a mondatban elfoglat helye mutatja az angol nyelvben. Nincs jele (-t), mint a magyar nyelv eseteben. Pl. Angol kijelento mondat szorende 1. alany THE MEN a ferfiak, 2. ige READ elolvassak, 3. targy THE NEWSPAPER az ujsagoT.

7
Válasz4 éve

miklos.balazs

Semmi nem jelöli. Csak magyarul nem mondjuk, hogy "A férfiak elolvassák az újság."

5
Válasz4 éve

somageri2002

Nem womens

0
Válasz4 éve

Anna978268

de itt miért nem "reads" a "read" helyett? Hisz itt többen vannak:c

0
Válasz2 éve

miklos.balazs

Mert az s itt nem a többes szám jele, hanem az egyes szám harmadik személyű igét jelöli. Többes szám harmadik személyben az ige után nem kerül s.

1
Válasz2 éve

Farkas.Judit.

A reading miért nem jó?

0
Válasz2 éve

BarnabasFa

Magazin miért nem..?

0
Válasz9 hónapja