A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A férfiak elolvassák az újságot."

Fordítás:The men read the newspaper.

4 éve

24 hozzászólás


somageri2002

Mert a férfonak a többes száma men a nőnek meg women

4 éve

Hanolka

Nem értem, mi jelöli a tárgy esetet: újságot?

4 éve

patakocska64

A mondatban a targykent szereplo szot a mondatban elfoglat helye mutatja az angol nyelvben. Nincs jele (-t), mint a magyar nyelv eseteben. Pl. Angol kijelento mondat szorende 1. alany THE MEN a ferfiak, 2. ige READ elolvassak, 3. targy THE NEWSPAPER az ujsagoT.

4 éve

miklos.balazs

Semmi nem jelöli. Csak magyarul nem mondjuk, hogy "A férfiak elolvassák az újság."

4 éve

somageri2002

Nem womens

4 éve

Anna978268

de itt miért nem "reads" a "read" helyett? Hisz itt többen vannak:c

3 éve

miklos.balazs

Mert az s itt nem a többes szám jele, hanem az egyes szám harmadik személyű igét jelöli. Többes szám harmadik személyben az ige után nem kerül s.

3 éve

Farkas.Judit.

A reading miért nem jó?

2 éve

BarnabasFa

Magazin miért nem..?

9 hónapja

ReginaSzab

Nem mindegy h the vagy a van az ujsagpapir elott ?!?!

3 éve

kunczpetra

Nem mert az "a" hatarozatlan nevelot jelol a "the" pedig hatarozottat

3 éve

aureliak

Miért nem reading?

3 éve

Katka.20

A férfinél miért nem rakja oda a többes számot? A nőnél womens a férfinél csak man- t ír

4 éve

kicsitunderke

Nem Katka20. "Womens" nincs. Wom(a)n 1-es szám, wom(e)n többes szám M(a)n 1-es szám, m(e)n többes szám.

4 éve

ipszilonkaa

Nem. A nonel woman-women férfinál meg man-men

3 éve

mercike01

De az nem they????????????????????????

4 éve

sftomee

Mivan???

4 éve

mercike01

hát a mondat nem ez :? The men read they newspaper?

4 éve

20030425

... Semmi értelme...

4 éve

miklos.balazs

Nem.

4 éve

mercike01

miért?

4 éve

miklos.balazs

Mert a "the" a névelő a "they" pedig azt jelenti ők.

4 éve

mercike01

ja értem

4 éve

mercike01

??,?

4 éve