1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A férfiak elolvassák az újsá…

"A férfiak elolvassák az újságot."

Fordítás:The men read the newspaper.

February 7, 2014

11 hozzászólás


somageri2002

Mert a férfonak a többes száma men a nőnek meg women


Hanolka

Nem értem, mi jelöli a tárgy esetet: újságot?


patakocska64

A mondatban a targykent szereplo szot a mondatban elfoglat helye mutatja az angol nyelvben. Nincs jele (-t), mint a magyar nyelv eseteben. Pl. Angol kijelento mondat szorende 1. alany THE MEN a ferfiak, 2. ige READ elolvassak, 3. targy THE NEWSPAPER az ujsagoT.


miklos.balazs

Semmi nem jelöli. Csak magyarul nem mondjuk, hogy "A férfiak elolvassák az újság."


Anna978268

de itt miért nem "reads" a "read" helyett? Hisz itt többen vannak:c


miklos.balazs

Mert az s itt nem a többes szám jele, hanem az egyes szám harmadik személyű igét jelöli. Többes szám harmadik személyben az ige után nem kerül s.


BarnabasFa

Magazin miért nem..?


PlyaGabrie

Helyes volt a valaszom, ugyan azt irta ki helyesnek, megis piros volt, nem ertem..


viks945510

Nalam is ugyanez...


Kitti593554

Lmao a man az egy férfi

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.