1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She reads the newspaper."

"She reads the newspaper."

Fordítás:Elolvassa az újságot.

February 7, 2014

12 hozzászólás


Buborek1

Miért nem jó , hogy : Ő újságot olvas . ?


rebibaba1688

Mert ott van a 'the' ami határozott névelő


AttilaDsa

Miért nem 's reading? (present continous?)


rebibaba1688

Mert ez a szokása. Present simple/egyszerű jelen


Betty318817

miért nem fogadja el, hogy újságot olvas?


Gergely7912

Miért nem jó, hogy Elolvassa az újságpapírt


csizikildi

A helyes választ írtam mégsem fogadja el. Miért?


agonacs

miért rakja ki hogy she ????


AttilaSzab499302

She/he/it ... Mindegyik azt jelenti hogy Ő


gasparnemes

az is jó írd be hibának


csibe1982

a lány olvassa az újságot, miért nem jó?


Andor89

She reads, és nem girl reads

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.