1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She reads the newspaper."

"She reads the newspaper."

Fordítás:Elolvassa az újságot.

February 7, 2014

6 hozzászólás


Buborek1

Miért nem jó , hogy : Ő újságot olvas . ?


rebibaba1688

Mert ott van a 'the' ami határozott névelő


csizikildi

A helyes választ írtam mégsem fogadja el. Miért?


AttilaDsa

Miért nem 's reading? (present continous?)


rebibaba1688

Mert ez a szokása. Present simple/egyszerű jelen


Gergely7912

Miért nem jó, hogy Elolvassa az újságpapírt

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.