1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O pilav yer."

"O pilav yer."

Çeviri:She eats rice.

February 7, 2014

42 Yorum


EdaAkd

He mi ya da she mi olduğunu nasıl anlayacağız ki?


Yamuryaren15

She diye belirtmesse her zaman he dir


ElifglMang

he veya she yazsanda kabul ediyor önemli olan EATS -s eki


Ouz22016

-s ekinin geleceğini nereden bileceğiz


ahmet6612

Aynen katılıyorum


yamur386645

She kiz icin he erkek icin


cercel759459

Orada "o"yazıyor ya o yüzden "he"veya "she"yazdından anlıycaz


HlyaFuat

Ayyynennnnnnnnn


ergn389019

Soru. Cümlesi olduğunda ilk cümlenin başına İs gelir ama böyle bir cümlede he yada she koyman gerekiyor diye biliyorum ben de daha yeni çözdüm


merrvesahin

Çünkü fiil he she it ve geniş zamanda s takısı alır


HakanDeniz1

He eat rice ' neden olmaz


brahimSami

He.. she.. it o şahıs zamiri kullanıldığında s takisi alir..ama I eat. ..you eat.. derken s takisi ekleniyor.


_.-.QUEEN.-._

•GENİŞ ZAMANDA

✿ I,YOU,WE,THEY☞(ÖZNE+FİİL)

✿HE,SHE,IT☞(ÖZNE+FİİL-s)

✓ÖRNEK: SHE EATS THE TOMATO

✓ WE EAT THE TOMATO


melike435691

Eats bana yerler gibi geliyor


elifaydn541660

Neden eat değilde eats


ElifglMang

Çünkü she he ıt de -s eki geliyo


GrkemYldz12

Ben she yazdım he olması gerektiğini söyledi, bazı arkadaşlarda tam tersi olmuş can kaybettirmek için mi bu?


hasan668858

Daha önce pilav için the rice cevabını istedi şimdi pilavı rice kabul ediyor hangisi doğru ?


sevda4738

İki kere rice dedin


Mehman2530

O hem she hem he ola bilir yani she yazdim yanlis saydi he dedi


Sudenaz95293

Ya she yazdım meğerse he ymiş ne alaka abi nerden anlicaz ua


i.ardayurt

She İS olması gerekmez mi?


Emine492499

Eat 'e ne zaman s ekliyoruz?


oguzoguz.01

bence bu çeviri doğru


Muratizm0

Doğrusu "It eats rice" değil mi kadın mı erkek mi belirtmemiş ve "It", "She" ya da "He" geldiğini nasıl anlayacağız mantıken "It


Duygu636511

He mi she mi nerden bilebilirim ki?


eeeyty

Türkçede "o" bay ve bayanı, tüm canlıları belirtir. O pirinç yer diye sorulduğunda " he she" bizde olmadığı için cevaplarda sorun yaşıyoruz.


Hilal855911

He she oldugunu nasil anlicaz ki sacma sapan 1 canim gitti


nisa214151

He mi she mi bilmiyoruz ki


asude_orak

She yazdım ne fark eder


senanur825405

Bir tane özne tek vermis ❤❤❤

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.