Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O pilav yer."

Çeviri:She eats rice.

4 yıl önce

11 Yorum


EdaAkd
EdaAkd

He mi ya da she mi olduğunu nasıl anlayacağız ki?

4 yıl önce

suveybemerve

Her ikisi de o anlamda. Tek fark she kızları gösterirken "o" he erkekleri gösterirken "o"

3 yıl önce

yusuflebron

Kabul etmiyor illa she olmasi gerekiyor ama orda kiz oldugunu belirten bi ibare yok

3 yıl önce

sezer273450

Erkek he kiz she

3 ay önce

ProwlingParis
ProwlingParis

farketmez, hepsi kabul.

4 yıl önce

merrvesahin

Çünkü fiil he she it ve geniş zamanda s takısı alır

4 yıl önce

HakanDeniz1

He eat rice ' neden olmaz

4 yıl önce

brahimSami

He.. she.. it o şahıs zamiri kullanıldığında s takisi alir..ama I eat. ..you eat.. derken s takisi ekleniyor.

4 yıl önce

sabansarac

2 sini de işaretlemek gerekir

3 yıl önce

melike435691

Eats bana yerler gibi geliyor

3 ay önce

Emre493975

It is olmaz mi ?

1 ay önce