1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O pilav yer."

"O pilav yer."

Çeviri:She eats rice.

February 7, 2014

14 Yorum


EdaAkd

He mi ya da she mi olduğunu nasıl anlayacağız ki?


Mehmet6612

Aynen katılıyorum


merrvesahin

Çünkü fiil he she it ve geniş zamanda s takısı alır


melike435691

Eats bana yerler gibi geliyor


HakanDeniz1

He eat rice ' neden olmaz


brahimSami

He.. she.. it o şahıs zamiri kullanıldığında s takisi alir..ama I eat. ..you eat.. derken s takisi ekleniyor.


elifaydn541660

Neden eat değilde eats


sabansarac

2 sini de işaretlemek gerekir


Emre493975

It is olmaz mi ?


eeeyty

Türkçede "o" bay ve bayanı, tüm canlıları belirtir. O pirinç yer diye sorulduğunda " he she" bizde olmadığı için cevaplarda sorun yaşıyoruz.


Hilal855911

He she oldugunu nasil anlicaz ki sacma sapan 1 canim gitti


e3245

O ingilizcede hem kizlara she hem erkeklere he diye geciyor biz nereden bilelim he midir she midir ben she yazd yanlis he olacakti dedi


EmineYaar6

EdaAkd kopya çek

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.